Skocz do zawartości

Pierwszy motocykl - cafe racer


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim.  W czerwcu zdaję kategorie A, myślę nad pierwszym motocyklem.  Jestem kierowca zawodowym więc za dużo czasu na motocykl nie będę miał ( mam jeszcze auta zabytkowe) , chciałbym w weekend się gdzieś przejechać,  ewentualnie dojazd do pracy 30km w jedną stronę.  Mam 36 lat 183c, 105kg. Myślałem na honda hornet, ale nie wiem czy nie będzie za mała dla mnie, bardzo też podobają mi się bmw cafe racer przerowione z serii K- lecz ich wielkości nie znam. Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz dylemat, bo taki chop wyrośnięty to dopiero na dużych golasach albo adventurach (GS style) dopiero jako-tako wygląda, że nie jak na psie. Jak masz zabytkowe pojazdy i kręci Cię Cafe racer to przerób sobie starego, 4 cylindrowego olejaka japońca Cb900, inazuma 750 czy nawet xjr1300. Tyle że to nie jest na pierwsze moto. 

Hornet na początek (600) to aż nadto,  poznasz o co chodzi z jeżdżeniem a potem już sobie wybierzesz do smaku. Pierwsze moto z natury rzeczy to coś przejściowego. Kto wie co Ci się potem spodoba? 

Szerokości! 

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieeee 😉 hornet mniejszy, ale nie kupuj bmw Cafe na pierwsze moto. Najpierw poznaj jazdę motocyklem - jakimkolwiek, a najlepiej prostym i tanim (stosunkowo, czyli hornet) a za rok, jak pojeździsz to się dowiesz co lubisz /umiesz i zmienisz moto.