Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Tak to jeszcze jedna rzecz o ktorej nie napisalem. Motocykle na ktorych jezdzilem ostatnio, czyli Triumph i BMW sa ciezkie ( oczywiscie dla mnie gdzie zblizam sie niebezpiecznie do 75lat ) co oczywiscie przeklada sie na problem z ich przepychaniem czy stawianiem na centralke - choc BMW ma to swietnie rozwiazane i nie wymaga wysilku. Do tego Triumph naprawde wymaga mlodszego ciala dla "udzwigniecia" jego dosc prymitywnych zawieszen, a BMW przy przepychaniu i wsiadaniu jest naprawde top heavy co jest dla mnie zupelna zagadka. Przeciez przy lezacym silniku powinna dawac przeciwne wrazenia?

W odroznieniu od nich Honda przepycha sie lekko i nie ma wrazenia ze chce sie na ciebie zwalic mimo ze to tez 200 kg, nie jest za lekka i wrazliwa na boczne wiatry ktore u nas potrafia byc silne, nie ma wrazenia ze mijane ciezarowki "zdmuchna ja" z drogi. Niezwykle "przyjazny" motocykl w uzytkowaniu na codzien. BMW tez jest przyjazna i zawsze gotowa, ale ciezar i niestety sprzeglo ja eliminuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnj Adam po hamulcach, ma ABS, niech robi robotę, przynajmniej pompa się nie zastoi.

Żona od kilku lat ujeżdża CB500X tylko jej zawias na "kościach" o 40mm obniżyłem bo nóżki króciutkie, świetny, superoszczędny motocykl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pokłosie, obecnych przepisów, wszystkie motocykle w naukach jazdy obowiązkowo wyposażone w ABS, a nauka hamowania kursanta wygląda tak, że każą cisnąć klamkę hamulca do oporu w każdych warunkach. Dlatego młodzi adepci motocyklizmu praktycznie w większości - w tym moja żona, pomimo próśb i tłumaczeń - nie potrafią "normalnie" używać hamulca..... I kiedy czasem jeździ moją SR500 to jest w ogromnym stresie użycia hamulca, ...a ja w jeszcze większym - o obie.

Edytowane przez kylo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij cwiczyc razem z nia normalne uzywanie hamulca czyli jego progresywne wciskanie, ja mimo ABS raczej juz sie tego nie zamierzam oduczyc. Teraz zaczynam nauke z "trail breaking" w zakretach jak rowniez kilka innych elementow ktore podczas jazdy staruszkami byly zawsze problematyczne, a glownie dotycza elementow wolnej jazdy po waskich ulicach z zawracaniem, uzywaniem przeciwskretu i itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...