Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia Tak to jeszcze jedna rzecz o ktorej nie napisalem. Motocykle na ktorych jezdzilem ostatnio, czyli Triumph i BMW sa ciezkie ( oczywiscie dla mnie gdzie zblizam sie niebezpiecznie do 75lat ) co oczywiscie przeklada sie na problem z ich przepychaniem czy stawianiem na centralke - choc BMW ma to swietnie rozwiazane i nie wymaga wysilku. Do tego Triumph naprawde wymaga mlodszego ciala dla "udzwigniecia" jego dosc prymitywnych zawieszen, a BMW przy przepychaniu i wsiadaniu jest naprawde top heavy co jest dla mnie zupelna zagadka. Przeciez przy lezacym silniku powinna dawac przeciwne wrazenia? W odroznieniu od nich Honda przepycha sie lekko i nie ma wrazenia ze chce sie na ciebie zwalic mimo ze to tez 200 kg, nie jest za lekka i wrazliwa na boczne wiatry ktore u nas potrafia byc silne, nie ma wrazenia ze mijane ciezarowki "zdmuchna ja" z drogi. Niezwykle "przyjazny" motocykl w uzytkowaniu na codzien. BMW tez jest przyjazna i zawsze gotowa, ale ciezar i niestety sprzeglo ja eliminuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia Ciśnj Adam po hamulcach, ma ABS, niech robi robotę, przynajmniej pompa się nie zastoi. Żona od kilku lat ujeżdża CB500X tylko jej zawias na "kościach" o 40mm obniżyłem bo nóżki króciutkie, świetny, superoszczędny motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 19 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia W sumie to potwierdzam, na Triumphie z abs walę do końca hamulec, fajny jest spokój psychiczny że się nie uśliźnie. A że hamulec słaby.. poprawi się 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia (edytowane) To pokłosie, obecnych przepisów, wszystkie motocykle w naukach jazdy obowiązkowo wyposażone w ABS, a nauka hamowania kursanta wygląda tak, że każą cisnąć klamkę hamulca do oporu w każdych warunkach. Dlatego młodzi adepci motocyklizmu praktycznie w większości - w tym moja żona, pomimo próśb i tłumaczeń - nie potrafią "normalnie" używać hamulca..... I kiedy czasem jeździ moją SR500 to jest w ogromnym stresie użycia hamulca, ...a ja w jeszcze większym - o obie. Edytowane 21 Kwietnia przez kylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia Zacznij cwiczyc razem z nia normalne uzywanie hamulca czyli jego progresywne wciskanie, ja mimo ABS raczej juz sie tego nie zamierzam oduczyc. Teraz zaczynam nauke z "trail breaking" w zakretach jak rowniez kilka innych elementow ktore podczas jazdy staruszkami byly zawsze problematyczne, a glownie dotycza elementow wolnej jazdy po waskich ulicach z zawracaniem, uzywaniem przeciwskretu i itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.