Szymon30 Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Witam cale forum!Mam pytanie co polecicie na pierwsze enduro 125 pojemnosc,kwota max 12 tys.Masztnka ma sluzyc na dojazdy do pracy i czasami sie wybrac na wyprawe w delikatny teren.Mam 177 cm wzrostu,waga 89 kg.Bedzie to pierwsza moja maszyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Stycznia Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia Kup co Ci się podoba bardziej, te wszystkie 125 4T to praktycznie to samo. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia kup sobie w tym sianie 2 sprzęty 😄 to jak z babami masz 2 kochanki jedna trochę lepiej gotuje a gorzej się kopci druga odwrotnie , więc lecisz do tej co ma humor 125 4t jest mega oszczędne pali 3/100 nic się nie zużywa bo to ma zerową moc , na łańcuchu czy oponach jeżdzisz dożywotnio i na dojazdy do pracy to rewelka ale to w ogóle nie jedzie , nie ma osiągów , teren to szutrowa droga , na podjazdy czy grząsko wypadałoby chociaż skrócić przełożenie bo innaczej wpadasz w piaszczystą plażę i masz problem ujechać na jedynce bo brakuje mocy .... 125 2t pokroju jakiejś dt125 znowusz na dojazdy do pracy lipa trochę , ciuchy śmierdzą wiecznie spalinami z 2t więc jak masz marudną czikitę to będzie ci robić awantury , od biedy zejdziesz z spalaniem do 4-5 ale wymaga to mega emeryckiej jazdy i długiego przełożenia żeby przy 70 nie zamykać obrotomierza i ogólnie narowistym 2t się słabo jeździe w świecie fotoradarów i zakazów -125 4t robi 100km/h w tydzień 2t w chwilę 😄 ale masz frajdę w terenie to ma +/- 20KM cośtam pod górkę podjedzie jak założysz jakieś traktorowe c02 na tył to ujedzie w piachu i jak nigdy niczym nie jeździłeś będziesz miał kopalnie frajdy Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia (edytowane) Alboooo... Kupić 125 4T, za połowę tej kasy, na dojazdy, + lekki teren, ale jak dla mnie bardziej nauczenia się o co chodzi w tym jeżdżeniu po terenie, a za resztę kasy zrób sobie prawo jazdy... a jak już nauczysz się, to mając prawko, 125 4T sprzedajesz, a kupujesz coś co Ci bardziej odpowiada... oooo... Ja tak zrobiłem kupując mojej marcie Suzuki DR 125, jeżdziła tym, wjeżdżała się... zrobiła prawo jazdy i kupiła sobie stuningowanego KLX na gaźniku - i to już jedzie bo ma ok 30 KM...;-) P.S. DR 125 przechwyciłem teraz ja- i dojeżdżam do roboty, ale i lubię nim jeździc po terenie ....mimo, że mam swoje mocniejsze terenowe, ten jakis taki, jak kiedys Simsonek... łatwy i lekki, nawet slizgi na mokrej trawie nie straszne hahahahhahahha Edytowane 15 Stycznia przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 7 godzin temu, jannikiel napisał: i to już jedzie bo ma ok 30 KM...;-) a dt 125 czyli najbardziej oklepany dual ma ok 24 KM i jak ma w kwitach moc jak trzeba to nie trzeba prawka 😄 jak upoluje jakiegoś kdxa albo crm to ma tą moc przy niższej wadze i tańszym i prostszym serwisie tak naprawdę to większość wr125 czy exc 125 ma w dowodzie z 8kw więc łapie się na B 😄 Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.