Kuskus Opublikowano 23 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2004 Zmuszony zostałem dzisiaj do zlokalizowania przyczyny wycieków oleju z mojej maszynki . PO zdjeciu dekla ukazał sie moim oczom nastepujący widok Tam gdzie niby miał byc podłaczony kabelek od luzu był czerwony silikon - o miejsc na jakiekolwiek podłaczenie ale mniejsza z zpodłaczniem . PRzez ten silikon wylewał sie olej wiec zdarłem go co nie przyszło mi z wielkim trudem - wtedy zobaczyłem ze czyms chyba to było zalepiane - jedynie z małej dziurki ( tak mysle ) - wydobywał sie po malutku olej - nałozyłem nowy silikon na to i jutro zobacze co z tego bedzie . Teraz moje pytanie - jak to ma wyglądac ( bo chyba nie tak jak u mnie ) no i co z tym fantem zrobic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 23 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2004 Co z tym zrobić kupić włą/wył kontrolki luzu :!: :!: :!: taki plastikowy biały z miejscem na podłączenie kabelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belzebub Opublikowano 23 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2004 ale posiadasz czujnik ogolnie od luzu czy wcale nie miales go zamontowanego??co do silikonu to nie jestem pewny czy bedzie trzymal poniewaz skoro wydobywal sie olej z tej dziury to zapewne w kolo caly czas byly scianki pokryte olejem i silikon moze nie siasc na tlustej powierzchni.ja osobiscie jestem zwolennikiem silikonu jesli chodzi o uszczelki czy cos podobnego ale czujnik ten nie kosztuje majatku tylko pewnie kilka zlotych wiec kupilbym i mialbym wszystko pewne. Ps tak to jest z kupnem motocykla . naprawde czlowiek nie wie co siedzi w srodku.gdy ja kupilem MZ i po pol roku skusilem sie na wymiane lozysk oraz regeneracje walu to sie okazalo ze jakis "magik" ją kiedys rozbieral . kosz sprzeglowy byl przyspawany do walu !!!!!!!!!!!!co wy na to ?? hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 24 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 Aha , nie wiedziałem , soryyy :? Nie wiedziałem ze gość był az takim idiotą .... Mam tylko jedno pytanie - czy tam ma sie lać olej , tzn do tego czujnika ?? no i jak sie go zakłada bo ja tam nie widze zadnych gwintów czy coś a podobno sie go wkreca srubokrętem ... Mam to strasznie pogmatwane - ma ktoś może zdjęcie jak to ma wyglądąć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioter Opublikowano 24 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 Hej. a to napewno chodzi o czujnik luzu? Ja mam ten czujnik, ale oprócz niego jest właśnie taki otwór, ktory musiałem zaślepić bo wyciekał mi olej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 24 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 OOOOOO :buttrock: własnie o to mi chodzi :mrgreen: Czym go zalepiłes ?? bo mój był zalpiany przez jakiegoś geniusza i została malutka dziurka z której wypływał olej .... Na dodatek nie wiem czym i czy mozna to zdjąc i od nowa zrobic .... Pzdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioter Opublikowano 24 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 Kumpel, który naprawiał mi silnik zakleił to silikonem ( ale to chyba jakiś kołek pokryty silikonem) niestety po 2000km znowu troche przecieka ale sie tym nie przejmuje- mam smarowanie łańcucha :buttrock: ale jak zacznie cieknąć jak poprzednio to trzeba będzie sie tym zająć... może by ten otwór nagwintować i wkręcić śrubę? nie mam w domu moto i nie mogę zajrzeć jak to dokładnie wygląda... jak myślisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 24 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 DObry pomysł ( jak bedziesz cokolwiek z tym robił to pisz , chętnie skorzystam z informacji ) , ale najpierw pasowało by wyjasnic co to wogle jest i czego z tamtąd olej cieknie ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 24 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2004 nagwintuj i wkreć na silikonie jakąś śrube. (aha najlepiej żebywióry nei dostały siędo silnika więc 3a by go rozpołowić ewentualnie rozgrzej silnik spuść olej odtłuść powierzchnie (w otworze) i spróbuj silikonem znowu zalepić albo jakąś żywicą epoksydową tylk o niech będzie odporna na oleje... sprawdź czy distal się nada... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 poxipol albo poxylina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyVFR Opublikowano 25 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2004 niestety... z duzej liczby doswiadzczen na tej zaslepce wiem, ze:- silikon- poxilina- inny wynalzeknie pomoze uszczelnic tego... zanim zaczna sie protesty, ze komus sie udalo :buttrock: (moze i udalo, ale na krotka mete), wyjasnie o co chodzi... otoz za zaslepka ta, znajduje sie pret na ktorym znjduja sie wodziki... przy zmianie biegu bywa, ze wodzik przesuwa lekko pret, tyle ile go moze, czyli okolo 2 mm... za zaslepka jest zapas, wiec pret nie uderza w nia, ALE :!: jak sie zbierze olej pomiedzy zaslepka i pretem, pret jest w miare spasowany z karterem, to przy zmianie biegu i ruchu tego preta tworzymy... tak jest! bravo! tworzymy pompe olejowa i to wlasnie cisnienie oleju wypycha zaslepke, silikon, czy co innego tam bedzie. ja zawsze zaspawuje ja, ta zaslepke, jak robie remont silnika - jestem na to wyczulony juz :mrgreen: (koszt okolo 20 zeta, aha, jak ktos nie chce robic remontu silnika to tez da rade na sprzecie: motur wystrczy przechylic na bok, wykrecic czujnik luzu, odtluscic, no i trzeba miec fachowca z tigiem, no i jeszcze musi umiec spawac aluminium - zabieg trwa okolo 15min) kto nie wierzy z tym pretem, niech wywali zaslepke u siebie, obserwuje, a pomagier niech wachluje biegami gora-dol - bedzie obserwowalny ruch posuwisto-zwrotny, zwany tudziez: frykcyjnym :mrgreen: P.S. wynalazkow, takich jak sruba nie probowalem, ze wzgledu na: bliska obecnosc czujnika luzu, no i gwint nie moze byc zbyt dlugi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.