Franz13 Opublikowano 26 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2023 Hey, niezbyt znam się na mechanice, stąd to pytanie. Czy da się przerobić Urala Dniepra na 125 na silnik na dzisiejsze czasy spalanie 3l, jeśli tak to czy jest to opłacalne, potrzebuję motocykla do jazdy 24/7/365 dni w roku. Czy znacie kogoś kto by mi zrobił takie cudo nawet od zera. Dzięki za pomoc i pozdrawiam 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Sory ale idź do lekarza bo zadajesz bardzo głupie pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Najprościej wymienić silnik na inny, np 139 FMA, ale motocykl z wózkiem o masie 350kg nie będzie dobrze jechał z takim silnikiem i spalanie tez nie wyniesie 3l że względu na masę motocykla. Jeśli celem jest obniżenie kosztów paliwa to tylko przeróbka na gaz LPG. Jeśli ktoś się podejmie to koszt w warsztacie LPG to 2500 do 3000zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franz13 Opublikowano 27 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 4 godziny temu, HD1940 napisał: Sory ale idź do lekarza bo zadajesz bardzo głupie pytania. Szanowny moderatorze czy masz wzrok dobry i umiesz czytać? Napisałem wyraźnie "Hey, niezbyt znam się na mechanice, stąd to pytanie." Do jakiego lekarza twoim zdaniem powinienem się udać? Moderatorze HD 1940 4 godziny temu, Stefan Kowalski napisał: Najprościej wymienić silnik na inny, np 139 FMA, ale motocykl z wózkiem o masie 350kg nie będzie dobrze jechał z takim silnikiem i spalanie tez nie wyniesie 3l że względu na masę motocykla. Jeśli celem jest obniżenie kosztów paliwa to tylko przeróbka na gaz LPG. Jeśli ktoś się podejmie to koszt w warsztacie LPG to 2500 do 3000zl. Raczej wystarczył by mi motoykl bez kosza, ale to ciężki temat, potrzebuję raczej pasjonata, niż zwykłego mechanika. Ale nie mam żadnego doświadczenia w tym kierunku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 No ale to niecodzienny pomysł. Jedynym uzasadnieniem by pchać taki silnik do Urala czy Dniepra może być brak prawa jazdy na motocykl. Ale w takiej sytuacji są mniej karkołomne rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franz13 Opublikowano 27 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 A Ok wsęsie że na sam motocykl mi nie wystarczy prawa jazdy... A co do tych rozwiązań zamieniam się w słuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 27 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Jeśli dodać do siebie koszt motocykla Ural, ceną silnika 125 4t, ceną zębatek łańcucha, kosztem robocizny, przerobienia mocowań, zamontowania zębatki na tylne koło, zrobienia instalacji elektrycznej silnika oraz linek sprzęgła i gazu to za taką kwotę kilkunastu tysięcy złotych można kupić całkiem normalny, współczesny motocykl. Więc tak, myślę że taka przeróbka jest możliwa, ale czy to ma jakiś sens? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franz13 Opublikowano 27 Lipca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2023 Ok dzięki temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.