Jump to content

Kreidler mustang gaźnik i regulacj


Recommended Posts

Witam wszystkich. Kupilem motocykl kreidler mustang 125 chopper z 1999r. To jest to samo co rex chopper i ten sam silnik co w kymco zing. Oryginalnie byl tam gaznik PD29 poniewaz byl juz w kiepskim stanie kupilem nowy , ktory odpowiadal wymiarami czyli pz27. Filtr powietrza jest pudelko nie stozek. Wymienilem w nim dysze na taka jaka jest w ksiazce czyli 105. Brak jakiego kolwiek lewego powietrza. Walcze z jego regulacja i pomimo podniesienia iglicy najwyzej czyli zabek najnizszy to swieca jest biala. Moze ktos poradzi co dalej. Wymieniac dysze na wieksza? Zaslepic troche dolot powietrza? Srubka od regulacji mieszanki tez wykrecona bardzo mocno. Na posotju jak przekrece manetke na full to sie przdusza i nie wchodzi na obroty tylko przygasa. Jak jedzie jest ok ale czuc ze nie ma pelnej mocy i przy odkreceniu pelnej manetki tez czuc ze nie ciagnie. Wstawiam zdjecie swiecy. Oraz motoru

IMG_20230612_204928.jpg

IMG_20230612_204924.jpg

IMG-20230424-WA0023.jpeg

IMG-20230424-WA0022.jpeg

IMG_20230424_115424.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zawsze zaczyna się od rzeczy najprostszych. Na początek iglica do góry. Potem wymiana dysz. Zwykle robi się to stopniowo. W zależnosci od dostepności montuje się kolejne dysze wieksze o 5 jednostek, sprawdza efekt, koryguje ew. piłożenie iglicy. Jak te zabiegi nie dają spodziewanego efektu to kolejna dysza o 5 wieksza i tak do skutku. Zwróć uwagę też na filtr powietrza. Jeśli jest jakiś niestandardowy, zwłaszcza tzw. stozek bez oporu (tuning made by China) to mieszanka będzie dużo uboższa ze wzgledu na znacznie większą ilość powietrza. Zatykanie dolotu może pomóc określić przyczynę ale nie może być stosowane jako remedium na objawy.

Link to comment
Share on other sites

Z tego co piszesz to dobrales gaznik tylko ze wzgledu na srednice gardzieli, tymczasem takie parametry jak poziom paliwa, podciecie przepustnicy, rozmiar dyszy iglicy i ksztalt samej iglicy beda wplywac na zachowanie silnika. Tylko kupienie nowego ale takiego samego jak fbryczny gaznik zapewnia ci takie same osiagi i zachowanie silnika. Dlaczego uwazales ze oryginalny gaznik byl w "kiepskim stanie"?

Mysle ze HD1940 pisze o dyszy glownej, ja uwazam ze problemem jest iglica i jej dysza ktore sa inne niz w  poprzednim gazniku. Jezeli udalo ci sie przelozyc dysze glowna to moze tamten caly zestaw, tzn rozpylacz z dysza iglicy i iglica tez sie da przelozyc do tego gaznika?

Link to comment
Share on other sites

Sprawdze to. Czy uda sie przelozyc z nowego na stary. Natomiast stwierdzilem ze jest w zlym stanie podczas czyszczenia go. Uszczelki juz sparciale. Gaznik caly w syfie. Membrana peknieta. Poprzedni byl z pompka przyspieszacza ten jej nie ma. Jeszcze zastanawiam sie czy filtr paliwa nie powoduje za malego przeplywu paliwa bo nie bylo go wczesniej. Kranik jest podcisnieniowy. Zanim go kupilem motocykl stal pare lat w garazu. Ale widac bylo ze ktos przy nim grzebal. Chociaz by to ze poprzedni wlasciciel grzebal przy nim bo mowil ze bak zmienial i byc moze w gazniku tez ale nie przyznal sie. Stal dlatego ze byl kupiony z niemiec. Wiec data wymeldunku wskazala na to ze od 6 lat nie byl rejestrowany.

Jezeli chodzi o kupno takiego samego gaznika to zostaje albo kupic uzywany gdzies z aukcji za 300 zl w stanir nie wiadomo jakim lub nowy ale znalazlem tylko w jednyn sklepie w holandii za 300 euro. Wiec nie mialem za duzego wyboru

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...