Skocz do zawartości

Honda CBR 600F3 zgasła podczas jazdy, nie reaguje rozrusznik.


Furas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.
Dziś podczas jazdy zgasł m motocykl. Brak jakiejkolwiek reakcji na rozruch za pomocą przycisku. nie słychać kliknięcia przekaźnika, dosłownie nic. Prąd jest, światła świecą, klakson działa, kontrolki również. Kontrolka nóżki, biegu jałowego, wszystko sprawne. Sprawdziłem na trasie bezpieczniki w tym również ten 30A - sprawny, podmieniłem na zapasowy, również bez reakcji.
Pomyślałbym, że awaria układu rozrusznika.. może nie dochodzi napięcie.. ale dlaczego silnik zgasł podczas jazdy ?? Oczywiście będę szukał, dociekał.. jednak proszę o pomoc, gdyż motocykl pozostawiłem u kolegi w innej miejscowości. Będę chciał pojechać, spróbować uruchomić zanim załatwię transport do swojego garażu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli zdechło i coś z prądem nie tak - czyli pewnie umarł zapłon. Prund jest, bo się świeci, ale rozrusznik nie kręci - to może być kilka różnych przyczyn. Ale najpierw sprawdź przekaźnik i masę. Często jest tak że masa wystarczy do światełek, ale na rozrusznik już za mało. A jak nie masa, to przekaźnik, lub nawet zasilanie tego przekaźnika. Ale coś tam po drodze do sprawdzenia.

A zupełnie inny temat to aku. Który mógł sobie paść i daje tyle żeby żaróweczki się paliły, ale rozrusznika nie uciągnie. Jeżeli możesz - podłącz na chwilę lepszy, albo nawet po kablach samochodowy. Kto wie? Może zadziała, a miałbyś odpowiedź.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli swiatla i klakson sa to aku jest OK. To moze byc bezpiecznik odpowiedzialny za instalacje zaplonowa i musisz sprawdzic wszystkie, albo znalez w serwisowce ktory to jest. Druga mozliwosc ktora przychodzi mi do glowy to jakis lewy kontakt w wylaczniku silnika po prawej stronie kierownicy lub w czujniku dzwigni sprzegla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...