Skocz do zawartości

układ zapłonowy


krajos3
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

w moim motocyklu (tj. husqvarana) jest zamontowany zapłon od kx 250 https://gmoto.pl/stator-iskr-modul-cewka-suzuki-rm250-kawasaki-kx,215709.html?gclid=CjwKCAjwrpOiBhBVEiwA_473dF2Lx8uB_7cdFqImyQ6-JLMozusM65aNTxmQ_WVlEdZApqijBL7AKxoCxAYQAvD_BwE . W kawasaki zapłon jest zamontowany z lewej strony silnika, w husqvarnie natomiast z prawej strony. Motocykl ma problem z wkręceniem się powyżej 5000 obrotów/min. Jak zauważyłem na lampie stroboskopowej zapłon jest opóźniany w miarę zwiększania obrotów, a powinien być przyspieszany. Czy zmiana samego modułu od husqvarny pomoże?

Edytowane przez krajos3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli jest opózniany w miarę wzrostu obrotów to raczej kwestia modułu nie magneta i stojana bo tam nie ma żadnego mechanicznego urządzenia co mogłoby dynamicznie zmieniać opóźnienie zapłonu

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...