Skocz do zawartości

Który naked do 30 tysięcy PLN?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim.

W okolicach Lipca tego roku planuję zmianę motocykla. Poszukuję opinii i spostrzeżeń osób, które miały do czynienia z różnymi modelami.
Moje wymagania to przede wszystkim:
-Dobre i pozwalające na precyzyjne prowadzenie zawieszenie. (Zawieszenie w FZS600 do mojego stylu jazdy kompletnie się nie nadaje.) Potrzebuję motocykla, który nadaje się na szybkie i ostre zakręty, z którym nie trzeba będzie się siłować żeby dobrze się pochylić.
-Minimum 110 koni mechanicznych mocy (Nie potrzebuję 200 konnego potwora ale zmiana na słabszy lub z taką samą mocą moim zdaniem mija się z celem.)
-Budżet max do 30 tysięcy PLN.
-Sensowna moc w średnim i wysokim zakresie obrotów. (w FZS600 moc w zakresie 4-8 tysięcy praktycznie nie istnieje.)

Myślałem nad Kawasaki Z900 2017-2019, Triumph Street Triple 675 (niestety 765 nie mieści się w budżecie), Yamaha MT-09 (pierwsza generacja podobno ma słabe zawieszenie a druga już niestety jest poza budżetem.). Jeśli macie również propozycje innych modeli to chętnie poczytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ducati Streetfighter 848, albo starszy Monster 996....w japońskich z konkretnymi zawieszeniami, czy hamulcami, nie ma czego szukać...

Tutaj ciekawostka... przerobiony 748 na nakeda...

https://sprzedajemy.pl/sprzedam-ducati-748-996-jedwabne-3-6bea9f-nr2687637

 

Może coś w tym stylu trzeba poszukać...

 

P.S. To nie mój motocykl, ja tylko serwisowałem 🙂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włoszczyzna odpada, zwłaszcza w tych rocznikach. Nie widzi mi się tyle czasu czekać na części, V2 nie pasuje mi charakterystyką i przede wszystkim zawsze miałem wrażenie, że starsze Ducati brzmią jakby się miały rozpaść 😂.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, S7ODYN napisał:

Włoszczyzna odpada, zwłaszcza w tych rocznikach. Nie widzi mi się tyle czasu czekać na części, V2 nie pasuje mi charakterystyką i przede wszystkim zawsze miałem wrażenie, że starsze Ducati brzmią jakby się miały rozpaść 😂.

No weź .... miałem Ducati ST4S ....... nie ma nic piękniejszego niż jak to chodzi i się zbiera ....... reszta co miałem to nuda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, S7ODYN napisał:

Włoszczyzna odpada, zwłaszcza w tych rocznikach. Nie widzi mi się tyle czasu czekać na części, V2 nie pasuje mi charakterystyką i przede wszystkim zawsze miałem wrażenie, że starsze Ducati brzmią jakby się miały rozpaść 😂.

Oczywiście Kolega wnosi, po własnym dość nieudanym związku z włoską motoryzacją...

No cóż, akurat jako, że dłubię w motocyklach 40+ lat, mam kilka sztuk Ducatów, to co nieco mogę n/t mieć jakąś wiedzę...

Od razu zdementuję fałszywe mniemania:

- części eksploatacyjne dostępne od ręki - filtry, klocki, paski, łancuchy, zębatki,  do luzów zaworowych-pestki+ szajbki są dostępne - u Teodora lub JMG

- jako, że serwisuję motocykle już -dziesiąt lat, Ducatki starszej generacji ( pre-2012), są bardzo przyjazne, jeśli chodzi o serwisowanie ich, dodam, że przy odrobinie wprawy, bierze się paski w plecak i można jechać dookoła świata

- podczas jakiegoś niewielkiego buum, może coś tam odpadnie, czy spadnie, ale bez owiewek Ducatem starszej generacji dojedzie się do domciu

- starszej generacji Ducati, oprócz zawieszenia z górnej półki, stalowych oplotów w standardzie, mają kratownicową ramę, która w Superbikowych Ducatach, do 1098R włącznie jest tzw "pancerna", niedościgła w wytrzymałości, przez jakikolwiek inny motocykl, jakiejkolwiek innej marki...

Taka prawda...

Trzeba było napisać, że nie pasuje charakterystyka i wygląd motocykla i to jest jak najbardziej zrozumiałe i bezsporne... Ot co...

Niestety pozostaje szukanie czegoś typu MT 09 i przeróbka zawieszenia... przynajmniej ja tak bym zrobił..bo Triumph 675 to trzeba szukać pewniaka, dlaczego, w internetach opisane...

Pozdr.

 

 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Triumph Street Triple, ale koniecznie z dopiskiem R, spełni wymagania idealnie. Śmiem twierdzić, że lepiej prowadzącego się i ogólnie jeżdżącego nakeda w tej klasie pojemnościowo-wagowej nie znajdziesz. Miałem przez dwa lata i bawiłem się świetnie - chociaż tylko na równych asfaltach 😉 Pod względem serwisowym i awaryjności poziom japońców, nie ma się czego obawiać.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...