S7ODYN Opublikowano 31 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2023 Cześć wszystkim. W okolicach Lipca tego roku planuję zmianę motocykla. Poszukuję opinii i spostrzeżeń osób, które miały do czynienia z różnymi modelami. Moje wymagania to przede wszystkim: -Dobre i pozwalające na precyzyjne prowadzenie zawieszenie. (Zawieszenie w FZS600 do mojego stylu jazdy kompletnie się nie nadaje.) Potrzebuję motocykla, który nadaje się na szybkie i ostre zakręty, z którym nie trzeba będzie się siłować żeby dobrze się pochylić. -Minimum 110 koni mechanicznych mocy (Nie potrzebuję 200 konnego potwora ale zmiana na słabszy lub z taką samą mocą moim zdaniem mija się z celem.) -Budżet max do 30 tysięcy PLN. -Sensowna moc w średnim i wysokim zakresie obrotów. (w FZS600 moc w zakresie 4-8 tysięcy praktycznie nie istnieje.) Myślałem nad Kawasaki Z900 2017-2019, Triumph Street Triple 675 (niestety 765 nie mieści się w budżecie), Yamaha MT-09 (pierwsza generacja podobno ma słabe zawieszenie a druga już niestety jest poza budżetem.). Jeśli macie również propozycje innych modeli to chętnie poczytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2023 Ducati Streetfighter 848, albo starszy Monster 996....w japońskich z konkretnymi zawieszeniami, czy hamulcami, nie ma czego szukać... Tutaj ciekawostka... przerobiony 748 na nakeda... https://sprzedajemy.pl/sprzedam-ducati-748-996-jedwabne-3-6bea9f-nr2687637 Może coś w tym stylu trzeba poszukać... P.S. To nie mój motocykl, ja tylko serwisowałem 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S7ODYN Opublikowano 1 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2023 Włoszczyzna odpada, zwłaszcza w tych rocznikach. Nie widzi mi się tyle czasu czekać na części, V2 nie pasuje mi charakterystyką i przede wszystkim zawsze miałem wrażenie, że starsze Ducati brzmią jakby się miały rozpaść 😂. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 1 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2023 26 minut temu, S7ODYN napisał: Włoszczyzna odpada, zwłaszcza w tych rocznikach. Nie widzi mi się tyle czasu czekać na części, V2 nie pasuje mi charakterystyką i przede wszystkim zawsze miałem wrażenie, że starsze Ducati brzmią jakby się miały rozpaść 😂. No weź .... miałem Ducati ST4S ....... nie ma nic piękniejszego niż jak to chodzi i się zbiera ....... reszta co miałem to nuda Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S7ODYN Opublikowano 1 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2023 Nie moja bajka. Jedyne Włoskie maszyny jakie mi się podobają to nowy Streetfighter V4 i Tuono V4, ale takim budżetem to jeszcze bardzo długi czas nie będę dysponować 😜 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2023 2 godziny temu, S7ODYN napisał: Włoszczyzna odpada, zwłaszcza w tych rocznikach. Nie widzi mi się tyle czasu czekać na części, V2 nie pasuje mi charakterystyką i przede wszystkim zawsze miałem wrażenie, że starsze Ducati brzmią jakby się miały rozpaść 😂. Oczywiście Kolega wnosi, po własnym dość nieudanym związku z włoską motoryzacją... No cóż, akurat jako, że dłubię w motocyklach 40+ lat, mam kilka sztuk Ducatów, to co nieco mogę n/t mieć jakąś wiedzę... Od razu zdementuję fałszywe mniemania: - części eksploatacyjne dostępne od ręki - filtry, klocki, paski, łancuchy, zębatki, do luzów zaworowych-pestki+ szajbki są dostępne - u Teodora lub JMG - jako, że serwisuję motocykle już -dziesiąt lat, Ducatki starszej generacji ( pre-2012), są bardzo przyjazne, jeśli chodzi o serwisowanie ich, dodam, że przy odrobinie wprawy, bierze się paski w plecak i można jechać dookoła świata - podczas jakiegoś niewielkiego buum, może coś tam odpadnie, czy spadnie, ale bez owiewek Ducatem starszej generacji dojedzie się do domciu - starszej generacji Ducati, oprócz zawieszenia z górnej półki, stalowych oplotów w standardzie, mają kratownicową ramę, która w Superbikowych Ducatach, do 1098R włącznie jest tzw "pancerna", niedościgła w wytrzymałości, przez jakikolwiek inny motocykl, jakiejkolwiek innej marki... Taka prawda... Trzeba było napisać, że nie pasuje charakterystyka i wygląd motocykla i to jest jak najbardziej zrozumiałe i bezsporne... Ot co... Niestety pozostaje szukanie czegoś typu MT 09 i przeróbka zawieszenia... przynajmniej ja tak bym zrobił..bo Triumph 675 to trzeba szukać pewniaka, dlaczego, w internetach opisane... Pozdr. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biela Opublikowano 5 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2023 Brutalehttps://www.otomoto.pl/oferta/mv-agusta-brutale-mv-agusta-brutale-800-nowe-opony-bridgestone-ID6F5xtw.htmlWysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 6 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2023 Triumph Street Triple, ale koniecznie z dopiskiem R, spełni wymagania idealnie. Śmiem twierdzić, że lepiej prowadzącego się i ogólnie jeżdżącego nakeda w tej klasie pojemnościowo-wagowej nie znajdziesz. Miałem przez dwa lata i bawiłem się świetnie - chociaż tylko na równych asfaltach 😉 Pod względem serwisowym i awaryjności poziom japońców, nie ma się czego obawiać. 1 Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.