sliara Opublikowano 27 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2022 Witam Mam dylemat otóż nie mogę się zdecydować którą 600etke wybrać R6 rj11/rj15, GSXR k6/k7, CBR 600rr pc40 lub kawa 636 2005-2007. Motocykl będzie służył do latania dla rozrywki i trochę na tor ( 1 lub 2 na sezon). Wcześniej jeździłem honda CBR 600 f3 przed 4 sezony. Wzrost 183cm i waga 80kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 30 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2022 Zależy od funduszy: a ja bym celował w Triumpha 675, lub Ducati 748, 749 wymienione powyżej są mocno przereklamowane, a jeśli już to wolałbym ostatniego GSXR 750... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 30 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2022 Daytona 675 jest zajefajna ale najbardziej idzie w niej w nadgarstki bo pozycja jest chyba najbardziej sportowa. W ciemno bym jej nie kupowal ! 🙂 Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
type-r Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 "...... lub Ducati 748, 749 wymienione powyżej są mocno przereklamowane" To jakiś żart? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2022 To odczucia subiektywne, nie obiektywne i nad tym się nie dyskutuje... Proponuję się przejechać kilkoma motocyklami, i wtedy dojść do jakiś konkretnych wniosków...Jeździłem tak wieloma motocyklami, że mogę cos n/t temat wiedzieć, dla mnie akurat oprócz Ducati, jeszcze Triumph podchodzi, a reszta : hamowanie - jakieś tępe, to gumowe, no i skłonności do shimmi... w naszych okolicach sa takie drogi, że trzeba ostro popracować nad zawiasem, by np. R6 nie wpadała w shimmi, ale i tak wpada- trzeba montować regulowany amortyzator skrętu- by na prostej ...przezyć....- i to wycie...motocykl wyje... a na liczniku 90... aha, jako że serwisuję się takie motocykle, to nie mogę się nadziwić chyba panowie japończyki za dużo sake - np. owieweczka- no ale musi być stelażyk, ale stelażyk, brzydko wygląda, trzeba znów go przykryć plasticzkiem, nie mozna tego jakoś lepiej wykombinować? Ja żeby przeserwisować Ducati 748/916/996/998 wystarczy, że odepnę 10 sztuk szybkozłączek- dzusów, i wszystko mam na wierzchu, do zaworów, proszę bardzo 1 śruba zbiornika paliwa, 1 wtyczka i 2 sztuki szybkozłączek paliwa, zrzucam zbiornik- odkręcam 4 śrubki airboxa i mam wszystko jak na dłoni... wymienić paski- proszę bardzo nawet w Afryce to zrobię, wystarczy, że mam komplet pasków i imbusy... Nad japonią ileż to człek się naklął, na czym świat stoi...Dodam, że sam miałem japonię, ale starą- tamte to aż się chcialo robić z radością i usmiechem.... a te nowe to jakiś koszmarrrrr..... no ale się robi- bo nie ma komu....srednia wieku znanych mi osobiście mechaników motocyklowych to 53 lata.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.