m16 Opublikowano 27 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2005 drugi gaźnik to powiedzmy 20-50 złChyba nie chcesz zalozyc 2 gaznikow od 350 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ANUBIS Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Witam , witam foto napewno prześle tylko odpicuje jeszcze troche moją Czeszke POZDRO :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A.S. Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Witam!!Hmmm.......... no podejżewam że się bedziesz ze mnie śmiał :) ale taki maiłem zamiar ....... przeczytałem gdzieś "zasilanie dwu gaźnikowe" i tak sobie wykombinowałęm :) ....... A będzie to jakoś STRASZNIE bezsensowne ??Rozmawiałęm dzisiaj z jednym kolegą i polecił mi założyć 1 gaźniczek i z najlepiej jakiejś Hondy ok.250 ccm :D A zapłonik już zamawiam ........ ponboć naprawdę RÓŻNICA kosmiczna :D ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Nie nie, mozna zalozyc 2 gazniki, ale od 2 motocykli klasy 175 a nie od 2 motocykli klasy 350, bo bys go zalewal. No chyba ze bedziesz wymieniac dysze, bawic sie w dostrajanie od 0 to moze bys cos wyrzezbil, ale po co sobie dokladac roboty ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 Hmmm.......... no podejżewam że się bedziesz ze mnie śmiał Alez ja sie nie smieje :)Wrecz przeciwnie :DTylko tak jak mowi Kulciak lepiej dac 2 gaznika od np. cz 175 a nie od 350 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2005 macie jakiśdziwny system doboru gaźników :D i tak trzeba bedzie dostrajać gaźniki !! zamontuj 2 gaźniki od jawy 350 :) i będizesz sięmusiał pobawić dyszami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek__ Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Czesc jestem tu nowy, prawo jazdy kat A zrobilem w pazdzierniku i od kilku lat stoi u mnie w garazu JAWA TS 350 rocznik 1989. Jak ja odpalaem to nie wiem czemu ( jaki jest prawidlowy stosunek oleju do paliwa?? ), czym sie roznie wersja TS od CZ poza tym ze TS ma 12V instalacje elektr. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 czym sie roznie wersja TS od CZ poza tym ze TS ma 12V instalacje elektr. ??LOL!!CZ tez ma 12 V i to na alternatorze - jak nie wierzysz to mja obejrzyj :)CZ to przedewszystkim calkiem inna firma niz JAWA i nie jest to zaden "model" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 CZ i JAWA to inne firmy ale silniki (stare) były praktycznie te same. Krzysiowi chodziło pewnie o różnice w silnikach. "Nowy" silnik w TS jest inny ale koncepcja i konstrukcja jest taka sama. Co do ilości oleju to polecam kompromisowe 1:30 w przypadku Mixolu lub 1:40 w przypadku Castrola lub Arala 2T. Silnik w Jawe jest starą, niewysiloną konstrukcją i Mixol w zupełności mu wystarczy. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 macie jakiśdziwny system doboru gaźników :clap: i tak trzeba bedzie dostrajać gaźniki !! zamontuj 2 gaźniki od jawy 350 :clap: i będizesz sięmusiał pobawić dyszami :clap:Przeciez gaznik od 175 ma mniejsza gardzieli naprawde ciezko by bylo dostroic go tak, zeby sie silnik nie zalewal i nie byla za uboga mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek__ Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Zapomnialem napisac ze Jawa mi cholernie kopci, pamietam ze jak sie dosc ostro ruszalo to z tylu byla zaslona dymna, z tego co wiem to wiele Jaw ma ten problem, czym moze on byc spowodowany?? Czy zuzyciem silnika, moze zle wyregulowanym zaplonem, w tych kwestiach jestem laikiem, lany zawsze byl MIXOL w stosunku 1:40, no mozee minimalnie wiecej ( ale bardzo minimalnie ). Pamietam ze jezdzilana swiecach od malucha i sie baardzo czesto zalewala na jeden gar, co moze byc przyczyna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 z tego co wiem to wiele Jaw ma ten problem, Pierwsze slysze. czym moze on byc spowodowany?? Czy zuzyciem silnika, moze zle wyregulowanym zaplonem, w tych kwestiach jestem laikiem,To nie 4T :clap:Tutaj nie kopci dlatego ze pierscionki nie trzymaja :clap:Pamietam ze jezdzilana swiecach od malucha i sie baardzo czesto zalewala na jeden gar, co moze byc przyczyna??No to na moje oko albo zla regulacja gaznika, albo simmering od strony sprzegla sie z Toba pozegnal.Ten jeden gar wskazuje na simmering. Ale nie koniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Silnik w Jawe jest starą, niewysiloną konstrukcją i Mixol w zupełności mu wystarczy.Kiedys sie tak zastanawialem jakby go wyzylowac to ile by z niego wycisnal :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A.S. Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Witam!!Hehehe ..... no to witam w klubie :clap: .......... gdzieś czytałem ze dość sporo mozna "podnieść" ale oczywiście kosztem spalania które dochodziło do 20 LITRÓW na 100km :clap: ............A mam pytanie ........ bo wczoraj odbyłem pierwsza jazdę po zimie i jak narazie OSTATNIĄ :-( ........ ale po kolei :-) :JAWA stała w ogrzewanym garażu, ale ktoś z mniejszych osobników domu gdzie "zimowała" zrobił mi psikusa (pewnie nieświadonie) i odkręcił kranik .... nie wiem ile tak stała ... ale odkręcił na szczęście na normalną pozycję (nie REZERWĘ) wiec paliwo "znikło" do rezerwy ;) ........ Oczywiście pełen gaźnik oleju..... itp....... Ale po wymianie oleju w skrzyni, przeglądzie tu i tam i dłuższej walce UDŁĄO się odpalić ........ rozgrzałęm ją leciutko przez pare minut...... NO I WDROGĘ :P .... po placu pare kułek dla zabawy :P ....... No i jade tak sobie aż tu nagle muł i buuuuuuu ..... no to ja gaz do dechy zeby doturlać sie do garażu ..... AŻ TU NAGLE silniczek ZAŁAPAŁ i zaliczyłem HONOROWEGO WZWODA :P prawie w pionie :P i wszystko by było ok...... bo nie spadłem i żyje do dzisiaj ale TYLKO coś strzeliło, trzasnęło i STOJĘ jak wryty ..... Silnik pracuje równiutko ale BIEGÓW BRAK :P ...... Klamka od sprzęgła lata bez oporu, dźwignia biegów lata sobie góra - dól ........ i NIC :P ........ I tu po tym długim wstępie moje pytanie :P :Co się mogło stac ?? Łańcuszek sprzęgłowy, sprzęgło, no bo nie podejżewam tylko zerwania linki :clap: ...... JAK wiecie to pomóżcie ;) ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Łańcuszek sprzęgłowy' date=' sprzęgło, no bo nie podejżewam tylko zerwania linki :clap: ...... JAK wiecie to pomóżcie :clap: .....[/quote']Najprawdopodobniej lancuszek, masz szczescie ze Ci dekla nie rozbilo :clap: Sprzeglo raczej nie, wczesniej lancuszek by padl niz sprzeglo, no chyba ze lekko zlozone bylo i sie rozlecialo. Ale to by zegotalo, wyglada na lancuszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.