Jump to content

Podnośnik hydrauliczny do garażu.

Recommended Posts

Zamierzam kupić podnośnik hydrauliczny typu żaba, do 2 ton udźwigu. Do podnoszenia samochodów. Jakiego producenta polecacie?

Kiedyś kupiłem w markecie jakiś no-name w promocji. Po roku zaczął lać olejem z każdej strony. Potem kupiłem podobny podnośnik w Norauto, ten wytrzymał 3 lata. Próba demontażu w celu wymiany uszczelnień spowodowała poobmykanie śrub - jakiś gównolit był użyty.

Jak mawiają starożytni rosjanie: "do 3 razy sztuka" (ładując 5 nabojów do bębna Naganta w rosyjskiej ruletce) i postanowiłem kupić coś markowego. Tyle, że w temacie hydrauliki siłowej jestem zielony.

Może koledzy z doświadczeniem warsztatowym coś doradzą.

Tez tak jak ty chcialem tanio objechac 😄.W niedługim czasie potwierdzilo sie powiedzenia "Tanie w wiekszosci przypadkow jest Drogie"😖Szesc lat temu kupilem cos porzadnego , dwu tlokowy 3T.Niby nie potrzeba tak silnego , ale lepiej miec i nie potrzebowac jak potrzebowac a nie miec.Tak to cudo wyglada

https://wakat.wm-werkstattausruestung.de/catalog/category/list/id/211103/browseMode/dataset/pId/454831/page/1

Edited by Taurus 61

kurczę nie ma reguły. mam jakieś marketowe gówno od lat i jakoś działa ale nie korzystam z niego "przemysłowo". natomiast kumpel kupił Bahco (dośc duży) i po jakimś czasie zaczął przepuszczać.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

7 godzin temu, konrad1f napisał:

kurczę nie ma reguły. mam jakieś marketowe gówno od lat i jakoś działa ale nie korzystam z niego "przemysłowo". natomiast kumpel kupił Bahco (dośc duży) i po jakimś czasie zaczął przepuszczać.

Aaaa no , tez prawda.Lata temu kupilem za smieszna kase  zestaw kluczy 
grzechotkowych w Lidlu.Nie raz potraktowalem je przedluzka  typu rura 😄  i do dzisiaj sa OK.