Jump to content

Recommended Posts

Witam 

Posiadam derbi sende drd50 totalnie seryjną, nic nie było zmieniane nie licząc odblokowania i pytanie.

co wymienic itp zeby lepiej radzila sobie w terenie, miala lepsze przyszpieszenie i start?

i jeszcze jedno, dlaczego przy wyżezych obrotach senda mi się dławi przez co ciężej wchodzi na obroty? z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi

 

 

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, Arekej napisał:

co wymienic itp zeby lepiej radzila sobie w terenie, miala lepsze przyszpieszenie i start?

i jeszcze jedno, dlaczego przy wyżezych obrotach senda mi się dławi przez co ciężej wchodzi na obroty? 

Pierwsze co to dobrze wyregulować gaźnik żeby znikło to dławienie, sprawdź stan zaworu membranowego. Możesz też pobawić się w zmianę zębatek (mniejszy przód, większy tył) ale będziesz miał wtedy bardzo krótkie biegi.

A jak masz dość obfity budżet to zapodaj tam coś takiego https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylinder-kit-athena-racing-ev-50cc-z-zaworem-wydechowym-aprilia-derbi-gilera-2006-d50b.html
Do tego konkretny wydech, odpowiednio dobrany gaźnik i spokojnie wyciągniesz ponad 2x tyle mocy co miałeś w serii. Ale to już wymaga nakładu rzędu 3000 zł.

Link to comment
Share on other sites

jak chcesz to ci policzę zęby u mnie ja mam też sendę 50 i jakieś dzikie przełożenie w teren to nawet jakiśtam podjazd zrobi , ale przelotową mam 40km/h żeby się nie darła , vmax 65 😄

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

17 godzin temu, michoa napisał:

jak chcesz to ci policzę zęby u mnie ja mam też sendę 50 i jakieś dzikie przełożenie w teren to nawet jakiśtam podjazd zrobi , ale przelotową mam 40km/h żeby się nie darła , vmax 65 😄

no dobra to jakie przełożenie bo tył mam 53 a przod 14

a to z tym dlawieniem to ja juz nie ogarniam totalnie jak to wyregulowac

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

w temacie obok ci napisałem

zasada jest taka 1 ząb z przodu =3 zęby z tyłu

budując napęd należy starać się unikać małych zębatek przednich bo od ostrego kąta gięcia szybciej łańcuch się zużywa , lepiej jeśli to technicznie możliwe dokładać z tyłu niż odejmować z przodu chodź drożej 😄

dać 1-2 zęby na tył vmax nie powinien szatańsko spaść a polepszy się start

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...