Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Posiadam derbi sende drd50 totalnie seryjną, nic nie było zmieniane nie licząc odblokowania i pytanie.

co wymienic itp zeby lepiej radzila sobie w terenie, miala lepsze przyszpieszenie i start?

i jeszcze jedno, dlaczego przy wyżezych obrotach senda mi się dławi przez co ciężej wchodzi na obroty? z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Arekej napisał:

co wymienic itp zeby lepiej radzila sobie w terenie, miala lepsze przyszpieszenie i start?

i jeszcze jedno, dlaczego przy wyżezych obrotach senda mi się dławi przez co ciężej wchodzi na obroty? 

Pierwsze co to dobrze wyregulować gaźnik żeby znikło to dławienie, sprawdź stan zaworu membranowego. Możesz też pobawić się w zmianę zębatek (mniejszy przód, większy tył) ale będziesz miał wtedy bardzo krótkie biegi.

A jak masz dość obfity budżet to zapodaj tam coś takiego https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylinder-kit-athena-racing-ev-50cc-z-zaworem-wydechowym-aprilia-derbi-gilera-2006-d50b.html
Do tego konkretny wydech, odpowiednio dobrany gaźnik i spokojnie wyciągniesz ponad 2x tyle mocy co miałeś w serii. Ale to już wymaga nakładu rzędu 3000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz to ci policzę zęby u mnie ja mam też sendę 50 i jakieś dzikie przełożenie w teren to nawet jakiśtam podjazd zrobi , ale przelotową mam 40km/h żeby się nie darła , vmax 65 😄

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, michoa napisał:

jak chcesz to ci policzę zęby u mnie ja mam też sendę 50 i jakieś dzikie przełożenie w teren to nawet jakiśtam podjazd zrobi , ale przelotową mam 40km/h żeby się nie darła , vmax 65 😄

no dobra to jakie przełożenie bo tył mam 53 a przod 14

a to z tym dlawieniem to ja juz nie ogarniam totalnie jak to wyregulowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

w temacie obok ci napisałem

zasada jest taka 1 ząb z przodu =3 zęby z tyłu

budując napęd należy starać się unikać małych zębatek przednich bo od ostrego kąta gięcia szybciej łańcuch się zużywa , lepiej jeśli to technicznie możliwe dokładać z tyłu niż odejmować z przodu chodź drożej 😄

dać 1-2 zęby na tył vmax nie powinien szatańsko spaść a polepszy się start

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...