Skocz do zawartości

400EXC - WR250 - DRZ400E ???


Mirek2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

(Przepraszam że przynudzam, nie odsyłajcie do archiwum)

Moto ma być dla niewysokiego acz poważnego pana (znaczy dla mnie :banghead: do zdecydowanie lajtowego pokręcenia się po polnych drogach (czyli tzw. bliska turystyka solo) z krótkim odcinkami dojazdów asfaltem czy nawet miejskimi ulicami. Żadnych poważnych skoków, crossu itp. Doświadczenie? Umiarkowane z jazd szosowych i lekkiego terenu. Jak narazie moje preferencje w kolejności j.w. Rozglądam się za niestarszymi niż 2001 r., im zimniej się robi tym intensywniej, bo na ścigu coraz bardziej mi wieje, a na eremiksiku wyglądam niepoważnie. Poza tym im bliżej zimy tym łatwiej o okazję. Będę wdzięczny za wszelkie rady, sugestie, porównania, opisy doświadczeń z eksploatacji itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EXC400 i WR 250 to motocykle wyczynowe o które trzeba bardzo dbać by odwdzieczyły sie bezproblemowa jazdą. Do takich wycieczek bez żandych skoków i crosu to chyba najlepiej nada sie DZR400E przy którym mniej trzeba robic a wogle to chyba janbardziej odpowiada stawianym przez Ciebie wymaganiom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to motocykle wyczynowe o które trzeba bardzo dbać by odwdzieczyły sie bezproblemowa jazdą.

 

Troche off-topic...

Moze byscie napisali o jakis podstawowych czynnosciach po kazdym wypadzie, czy np. tak samo co przegladnac przed jakims dalszym czy krotszym wyjazdem. Ogolnie taki zbior porad serwisowo-domowych. Napewno na podstawie swoich doswiadczen z enduro i crossem, macie spora wiedze w tym temacie. A poczatkujacym w tym temacie takie informacje na pewno by sie przydaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W DRZ400 jedyne czynności związane z eksploatacją to smarowanie łańcucha co ok. 500km i przegląd co 6000km. W teren nadaje się bardzo fachowo. Zasadniczo każde dobre enduro może fajnie jeździć po szosie jak i w superciężkim terenie, ale jest to zależne od konfiguracji - przede wszystkim opony, ustawienie zawieszenia i gaźnika, także takie elementy jak migacze i lusterka (w terenie lubią się niszczyć).

Do tych zastosowań, które wymieniłeś chyba najlepszy będzie DRZ. Sam jeżdżę mniej więcej w ten sposób i po 8000km na DRZ nie znalazłem jeszcze powodu do narzekań innego niż twarda kanapa i mały bak (tyle że w WRce i KTMie pod tym względem dużo lepiej raczej nie będzie, jeśli w ogóle). Dodam, że jeżdżę czasem w ciężki teren ze znajomkami fruwającymi na wyczynowych KTMach i moje moto jakoś szczególnie nie odstaje (w amatorskim enduro dużo więcej zależy od umiejętności niż od sprzętu). Wycieczka szosą i lasem 400km w 2 osoby to dla DRZetki też nie problem. Zasadniczo polecam to moto, jak masz jakieś konkretne pytania to wal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...