asaf Opublikowano 19 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2004 Ja raczej postawiłbym na za gęsty olej w silniku dlaczego ? ano dla tego kolega twierdzi że jak silnik zapali na pych to potem nie ma żadnego problemu z zapalaniem rozrusznik kręci bez problemu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 20 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 Ja raczej postawiłbym na za gęsty olej w silniku dlaczego ? ano dla tego kolega twierdzi że jak silnik zapali na pych to potem nie ma żadnego problemu z zapalaniem rozrusznik kręci bez problemu :) No spoko tylko ja mam 2 t a nie 4 t. Ale i tak problem jest rozwiazany kupilem akumulator firmy FIAMM, zalalem elektrolitem zostawilem na noc zeby kwas wsiąknął w plyty i dzisiaj zamontowalem do moto. Wystarczylo jedno dotkniecie rozrusznika i moto pali tak jak wczesniej. Juz jestem na 100 % pewien ze to byl aku, bo widocznie rozrusznik szybciej chodzi i szybciej moto zapala. Musze jedynie smignac jakas traske na krotkich swiatlach zeby sie dobrze podladowal. Mam nadzieje ze juz bedzie OK ! Acha chcialem zmierzyc ladowanie i po odpaleniu przez minute bylo dobre i wartosci nie skakaly, a potem zaczely skakac tak jak na starym aku. Ale to malo wazne czy sie da zmierzyc to ladowanie czy nie, ale musi ono byc bo jak smigalem na swiatlach to nie bylo problemu. A najgorsze ze zgubilem zatyczke od jednej celi jak napelnialem go elektrolitem :/, ale zatkalem czyms innym a zatyczke moze gdzies kupie. Mysle ze narazie temat zamkniety. Dzieki wszystkim za rady ! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 Wymień tą zatyczke od jednej komory, gdyż w niej jest odpowietrzenie akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 20 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2004 Ja raczej postawiłbym na za gęsty olej w silniku dlaczego ? ano dla tego kolega twierdzi że jak silnik zapali na pych to potem nie ma żadnego problemu z zapalaniem rozrusznik kręci bez problemu Bo jak silnik odpali na pych i popracuje troszke to do akumulatorka troche prądu wepchnie. :) :mrgreen: Ja miałem to samo w Kawie winą był akumulator, wymieniaj i brykaj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.