Skocz do zawartości

asaf

Forumowicze
  • Postów

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    wielkopolska

Osiągnięcia asaf

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. asaf

    Virago 535

    Moja jest z roku 1989 i ma dwa zbiorniki :evil:
  2. A masz może jeszcze ten środek co go wyciołeś na pozbyciu ( chociasz z jednej rury )chętnie bym go odkupił jeśli tak daj znać pzdr.
  3. ...koledzy czy może ktoś wie lub widział na własne oczy czy w orginalnych rurach wydechowych znajdują się jakieś zwężki czy te rury to tylko ozdoba ( A TŁUMNIK TO TYLKO TA PUSZKA POD BAKIEM ).Pytam bo każdy ma inną wersje na ten temat jedni twierdzą że tam w tych rurach nie ma nic inni zaś że jednak coś jest (ale co ?). pzdr.
  4. Oczywiście że można mieszać powiem więcej np. syntetyk danej firmy z mineralnym i nie ma problemu obniży się tylko jakość syntetyku ale jeśli nie ma takiej potrzeby po co mieszać !!! :buttrock:
  5. Virago 535 jest idealnym motocyklem świetnie się prowadzi ale według mnie dla początkującego wbrew obiegowej opini się nie nadaje jest to maszyna o wadze 200 kg i przyspieszeniu do 100 w 6 s jako pierwszy motocykl to virago 125 ewentualnie 250 lub suzuki GN 125-250 pzdr.
  6. ...wybierz sobie motorak małej pojemności i w miare lekki
  7. Ja raczej postawiłbym na za gęsty olej w silniku dlaczego ? ano dla tego kolega twierdzi że jak silnik zapali na pych to potem nie ma żadnego problemu z zapalaniem rozrusznik kręci bez problemu :)
  8. Koledzy cudów nie ma , jeśli kolega twierdzi że wymiane oleju wykonał prawidłowo nic nie ma skrzywione to jeszcze przyczyną wycieku może być źle odmierzona ilość oleju (za wiele wlane ) i olej wywala na zewnątrz .
  9. Ja ze względu że posiadam virago z czystym sumieniem mogę tą właśnie maszyne polecić na temat en 500 się nie wypowiadam bo nawet na nim nie siedziałem więc po co mam bajki opowiadać . Moim zdaniem virago ma super wygląd napędzana jest praktycznie bez awaryjnym silnikiem no i oczywiście wspomniany wał nie bez znaczenia.Ze zdaniem że virago jest sztywna kompletnie się nie zgodze motocykl posiada regulacje amortyzatorów teleskopowych tylnego koła ( i to uwaga w 6-zakresach ! ) i nie ma problemu każdy może sobie wybrać takie zawieszenie jakie lubi fakt motocykl do wielkoludów nie należy dla mnie to wielki plus mam pod 180 i wcale na tym motorze nie czuje się śmiesznie ( a jak wygląda facet dajmy na to 120 kg na simsonku czy skuterku ?).Jeszcze na koniec dodam że virago 535 jest jednym z niewielu motocykli gdze wielkość produkcjii osiągneła ponad 100 000 praktycznie bez większych zmian :D
  10. Oczywiście każdy ma prawo mieć swoje zdanie ale nie wszystkie cruizery czy choppery mają czy powinny mieć dwa cylindry całkiem inną drogą poszło wiele firm np BMW w swoim motocyklu posiada silnik boksera ,albo dajmy na to firma Moto Guzzi a Honda Valkyrie z silnikiem 6-cylindrowym albo wspomniana Honda Gold WIKING tak na dobrą sprawe każda prawie firma wkłada silniki jakie im się podoba i nie zawsze są to v2 jeśli zaś pisze o drak starze że jest to motocykl zaprojektowany i przeznaczony do dalekiej turystyki to nie dla tego że tak mi się wydaje jest to poprostu przedruk z katologu firmy Yamaha PZDR.
  11. Panowie czy wy czasami nie przesadzacie z opisem cruiserów-chopperów tak na dobrą sprawe to nie ma wygodniejszych motocykli jak w /w (no możę jeszcze jakiś typowy tyrystyczny model ) bo jeśli ktoś ścigacza lub crosa uważa za motocykl super wygodny to ja przepraszam ale kompletnie się z tym nie zgadzam i wiem o czym pisze , dajmy na to przykład yamaha xv 650-1100 drak star jest to typowa maszyna do dalekiej turystyki (CZY DO DALEKIEJ TURYSTYKI MOŻE BYĆ MOTOCYKL NIEWYGODNY ? ) Yamaha produkuje bardzo dużo modeli cruiserów i chopperów i we wszystkich katalogach podkreśla się że są to maszyny przedewszystkim turystyczne taka np.xvz1300 royal star ,to naprawde super wygodna maszyna a silnik ma od słynnego vmx1200 czyli V-maxa( w tym motorze moc tylko 140 KM ).A co do szybkości przeciesz każdy z nich poleci powyżej 160 km/h ale tak naprawde przyznajcie się kto z was tą szybkością śmiga ! :)
  12. Dzięki koledzy za zainteresowanie się moim proplemem każdy z was rozwiązał go inaczej ! Ja już mam na to koło sposób u mechanika zaobserwowałem jak on to robi i ten sposób wydaje mi się najlepszy a zarazem dziecinnie prosty a więc motorek stawiamy normalnie na bocznej podpórce a z drugiej strony podstawiamy pieska lub jak ktoś go nie ma to zwykły lewarek hydrauliczny i dosłownie wystarczy pare pompnięć i mamy przednie kółeczko w powietrzu prawda że proste ? :)
  13. masz racje jakiś to sposób może i jest ale zważ że dla mnie nie do przyjęcia ze względu na ilość puszek ,puszeczek osłonek a wszystko to jest z plastyku przy wadze motocykla nie ma szans aby coś nie uszkodzić ale mimo wszystko dzięki !
  14. Koledzy niby proste pytanko dla nie jednych może nawet śmieszne ale mam obecnie yamahe virago no właśnie jak radzicie sobie z odkręceniem przedniego koła ? (motocykl posiada tylko podpórke boczną ) czy podkładacie coś pod silnik czy macie jakieś inne sposoby ? W poprzednich motorach problem poprostu nie istniał stawiało się motocykl na podpórki i koło się odkręcało PZDR. :?: :?: :?:
  15. Z racji że posiadam yamahe virago 535 nie będe się rozpisywał i teoretyzował poprostu napisze wam co na ten temat orginalna instrukcja tego motocykla - Wyłącznik silnika jest urządzeniem WYŁĄCZNIE awaryjnym umożliwiającym wyłączenie silnika w sytuacjach awaryjnych bez konieczności zdejmowania rąk z kierownicy , np. przy zablokowanym silnika na wysokich obrotach , zacięciu przepustnicy , lub wywróceniu się motocykla. Silnik może pracować tylko w położeniu RUN tego wyłącznika. Położenie OFF używać tylko w sytuacjach awaryjnych.Panowie może można wyłączać tym wyłącznikiem ? może przez odcięcie paliwa ? może przez...? ALE PO CO ? jeśli można normalnie jak instrukcja nakazuje poprostu przekręcić kluczyk ! PZDR.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...