damianek3700 Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 (edytowane) Czołem forumowicze. Mam do was zapytanie bo zgłupiałem. Odpapałem honde hornet (600 1999r gaźnik) ostatni raz w pazdzierniku jakoś i wszystko elegancko. Dzisiaj z racji dość fajnej pogody chciałem go zapalić i strzelić mini rundkę. Aku wcześniej podładowałem paliwo zalane kręcę i kręcę i nic. Z ssaniem jak dłużej pokręcę to strzela z wydechu co jakiś czas z lekkim płomyczkiem a bez to pyrknie czasem. Sprawdziłem świece każda ma iskrę normalną . Swiece mimo tego ze na dają iskrę byłyby złe ? Czy paliwo by nie dochodziło ? Ale czy by wtedy też strzelał ? Pomysły jakieś co może być nie tak ? Pozdrawiam Edytowane 13 Lutego 2022 przez damianek3700 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 Mozliwe ze swiece padly, czy sa mokre gdy je wyjmiesz po dluzszym kreceniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek3700 Opublikowano 13 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2022 tak są mokre, czyli co mogą dawać iskrę przy sprawdzaniu ale są już do wywalenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 Mysle ze trzeba to sprawdzic nowym kompletem swiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 Jesli przed zimowaniem bylo wszystko ok. to powiedzialbym ze przyczyna tkwi w samym paliwie ( jakas mieszana zupa ). Tak samo mialem w moim triumphie.Kichanie psikanie strzelanie + mokre swiece po dluzszym postoju.Musialo byc jakies koblowane paliwo (bio syf) jakie zatankowalem.Spuscilem ten caly mist i wlalem paliwo zakupione na innej stacji.Nastepnie troche pokrecilem , z trzy razy zakaszlal i normalnie zaczal chodzic.Przynajmniej w moim przypadku przyczyna niedomagania motorka bylo kiepskiej jakosci paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 Po mojemu to on się po prostu zalał. Tak bywa czasami. Przy odrobinie farta postoi parę dni i odpali. Można spróbować odpalić bez ssania na otwartej do oporu manetce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 31 minut temu, grizzli napisał: Po mojemu to on się po prostu zalał. Tak bywa czasami. Wykluczyc tego tez nie mozna 🤔 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek3700 Opublikowano 15 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 teraz przed tym odpalaniem wlewałem mu 10l swieżej bo w baku było niewiele . Zamówiłem świece nowe jutro powinny być więc wymienie i dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 (edytowane) 21 godzin temu, Taurus 61 napisał: Musialo byc jakies koblowane paliwo (bio syf) jakie zatankowalem.Spuscilem ten caly mist i wlalem paliwo zakupione na innej stacji. W przypadku kiepskiego paliwa caly syf osadza sie na dole zbiornika paliwa i gaznikow, dlatego dolewanie tutaj nie zabardzo zda egzamin.Normalnie powinno byc spuszczone stare paliwo ze zbiornika i gaznikow.Wykrecenie swiec , a nastepni kracic silnik tak na sucho z przerwami (ca 1min) Ten zabieg ma na celu (usuniecie) wydmuchanie resztek syfu z ukladu paliwowego.Po tej calej OP wkrecic swiece i zalac nowym paliwem.Po rozruchu silnika przynajmniej 10 km w jednym kawalku wypad wokol komina!!!!! Edytowane 15 Lutego 2022 przez Taurus 61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek3700 Opublikowano 15 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 Panowie przyszły świecie okazało się że przysłali nie ten model. Zamowiłem Denso u27fer9 a dostałem u24fer9 . Czy będzie jakaś znacząca różnica jak założę te? Czy jednak wymienic ? Nie mogę znaleźć informacji jakie konkretnie producent dopuszcza świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus 61 Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 (edytowane) W tym modelu powinny byc NGK IRIDIUM CR9EHIX-9 Jesli zalozysz nie te swiece jakie fabryka zaleca , nie mozna wykluczyc "wypalenia dziury w tlokach" Cytat. Przyczyny zgrzewania sie swiec zaplonowych leza w doborze niewlasciwych swiec zaplonowych z niewlasciwym zakresem temperatur lub wadliwym dzialaniem. Konsekwencje nie wlasciwych swiec zaplonowych moga obejmowac utrate wydajnosci silnika do calkowitej awarii z uszkodzeniem silnika. Edytowane 15 Lutego 2022 przez Taurus 61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek3700 Opublikowano 15 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 wymieniłem świece na te właściwe, jutro będą i będę działać w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianek3700 Opublikowano 18 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 świece wymienione zapalił od strzała, wszystko gra, dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.