Skocz do zawartości

Aparat zapłonowy k750


Master Amator
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem amatorem przepraszam od razu za niesprecyzowane dokładnie .Mam następujący problem posiadam motocykl k750 z mechanicznym aparatem zapłonowy .Otóż wydaje mi się że brakuje tam na wale krzywki która odbija przerywać aby dać iskrę . Gdy ręcznie odgina przerywacz iskra istnieje . Pytanie moje brzmi następująco czy jest to część wymienna , czy dostanę gdzieś w internecie ta krzywkę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Master Amator napisał:

Witam jestem amatorem przepraszam od razu za niesprecyzowane dokładnie .Mam następujący problem posiadam motocykl k750 z mechanicznym aparatem zapłonowy .Otóż wydaje mi się że brakuje tam na wale krzywki która odbija przerywać aby dać iskrę . Gdy ręcznie odgina przerywacz iskra istnieje . Pytanie moje brzmi następująco czy jest to część wymienna , czy dostanę gdzieś w internecie ta krzywkę .imageproxy.php?img=&key=a5944190fced512c

Krzywka jest wykonana bezpośrednio na wałku rozrządu, na jego wystającym końcu. To 2 symetryczne obniżenia średnicy, a nie jej zwiększenia jak pewnie myślisz. Wymianie podlega cały wałek rozrządu. Raczej mało prawdopodobne, by u ciebie nie było krzywek. Mogą być niesymetryczne, lekko wytarte, albo końcówka wałka może być zgięta co daje efekt braku przerwy na jednym cylindrze. Tu widać ten fragment wałka rozrządu z krzywkami zapłonu: http://fotownia.redmotorz.eu/image/p3LJG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor