Icea_PL Opublikowano 12 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2004 Witam!Przedwczoraj zaobserwowalem w DT bardzo dziwna rzecz. Mianowicie kopniak nie zawsze "lapie" - przekreca walem, czasami zalapuje na samym dole przy podnozku, czasem sa to puste kopniecia a czasem tj. zawsze na samym poczatku? Co sie dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2004 A jak wyglada wielowypust walka / kopniaka ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 12 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2004 A jak wyglada wielowypust walka / kopniaka ? Adam M. Gwint i cala reszta idealna - kopniak przykrecony solidnie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyclon Opublikowano 13 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2004 .... hmm może wykryszyły się żęby ??JAk masz podstawy by tak uważać to sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 W MTXie w mechanizmie kopniaka była sprężyna dociskająca zębatke na wałku kopniaka do zębatki osadzonej w karterze - takie mini-sprzęgło. Jeżeli ta sprężyna była wyrobiona objawy były identyczne jak u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 14 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2004 Przedwczoraj zaobserwowalem w DT bardzo dziwna rzecz. Mianowicie kopniak nie zawsze "lapie" - przekreca walem, czasami zalapuje na samym dole przy podnozku, czasem sa to puste kopniecia a czasem tj. zawsze na samym poczatku? To jest prawdopodobnie na 100 % piasta koła zębatego pośredniczącego pędzonego. To jest jedna z wad fabrycznych wszystkich dentek. Piasta tego koła wykonana jest z mosiądzu i sie szybko wyciera oraz uplastycznia.Z tego powodu powstaje duzy luz miedzy kolem posrednim a wałkiem pośrednim. Należy ją wybić i wstawić z brązu lub zeliwa. nie ze stali, bo jak wiadomo stal po stali to jak dupą po desce niecheblowanej :banghead:.Dluzsze eksploatowanie w takim stanie doprowadzi do zniszczenie zębów koł.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobra Opublikowano 15 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 A może to wina sprzęgła? Sprzęgło nie "prześlizguje" ? , luz na klamce jest odpowiedni? W dwóch innych motocyklach na kopniak miałem podobny problem - na zimno sprzęgło czasem nie "łapało" szczegołnie przy zużytych już tarczach sprzęgła, przy ciepłym silniku było ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icea_PL Opublikowano 15 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2004 A może to wina sprzęgła? Sprzęgło nie "prześlizguje" ? ' date=' luz na klamce jest odpowiedni? W dwóch innych motocyklach na kopniak miałem podobny problem - na zimno sprzęgło czasem nie "łapało" szczegołnie przy zużytych już tarczach sprzęgła, przy ciepłym silniku było ok.[/quote'] Niestety nie ... sprzegielko chodzi idealnie, na 2 paluszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.