KamX Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 Witam jakiś czas temu kupiłem Tzr 50 z rozwaloną skrzynią biegów.W silniku motoroweru zostały wymienione: kartery, cała skrzynią, cylinder membrama, uszczelniacze.Po złożeniu silnik wydmuchał 6bar kompresji ładnie chodzi na luzie, ale jest to za mała kompresja żeby jeździł i na biegu wkręca się tylko do 5k.Cylinder to power force 70Co może być powodem tak niskiej kompresji? Nowe uszczelniacze, szczelne kartery, dobrze złożony cylinder. Nie mam już pomysłu.Dodam jeszcze że squish czyli przerwa między tłokiem a głowicą wynosi 3mm czy to może być przez to? Proszę o pomoc bo już nie wiem co może być nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 (edytowane) Myślę że przyczyny są dwie: pierwsza że dwusuwy mają niższe ciśnienie sprężania i to że silnik jest niedotarty. Natomiast przyczyna słabego wkręcania na obroty leży gdzieś indziej. Może gaźnik daje za mało paliwa bo był przystosowany do mniejszej pojemności silnika. Tak samo z tłumikiem który może nie sprawdzać się przy większym cylindrze. Zastanawiam się jeszcze czy przy docieraniu silnika powinno się wkręcać na takie obroty? Edytowane 18 Czerwca 2021 przez Stefan Kowalski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamX Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 W dniu 18.06.2021 o 14:45, Stefan Kowalski napisał: Myślę że przyczyny są dwie: pierwsza że dwusuwy mają niższe ciśnienie sprężania i to że silnik jest niedotarty. Natomiast przyczyna słabego wkręcania na obroty leży gdzieś indziej. Może gaźnik daje za mało paliwa bo był przystosowany do mniejszej pojemności silnika. Tak samo z tłumikiem który może nie sprawdzać się przy większym cylindrze. Zastanawiam się jeszcze czy przy docieraniu silnika powinno się wkręcać na takie obroty? Wydech jest odblokowany. A jeśli chodzi o gaźnik wstawię inny i sprawdzę. Tylko te silniki mają 9-10 bar kompresji i nie wiem czy po dotarciu mi aż do tyłu wzrośnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 Czy sprawdzales jaki jest luz tloka w cylindrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamX Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2021 25 minut temu, Adam M. napisał: Czy sprawdzales jaki jest luz tloka w cylindrze Tak patrzyłem, pierścienie też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2021 Czy jest zgodny z serwisowka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamX Opublikowano 24 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2021 W dniu 21.06.2021 o 01:43, Adam M. napisał: Czy jest zgodny z serwisowka? Tak luz tłoka jest zgodny. Tylko odległość między głowicą a tłokiem już nie bo powinna być 0.7mm-0.9mm a jest 3mm. Po wyjęciu uszczelki pod cylindrem kompresja wzrosła o 1bar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 No i tu lezy problem, dlaczego tak sie dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 Ja podejrzewam że przyczyna może leżeć w tym że to chiński zestaw tuningowy za niecałe 300zl i należy się liczyć z pewnymi niedokładnościami wykonania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobbysta76 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 Witam wszystkich, Podepnę się do tematu bo mam podobną sytuację w crossie z silnikiem am6 i cylindrem 80cm, ciśnienie do 6 bar tylko pytanie- czy pomiar robiony kopniakiem będzie poprawny? Odległości tłoka do głowicy nigdy nie mierzyłem a widzę że trzeba....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 30 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2021 W dniu 24.06.2021 o 16:22, KamX napisał: Tak luz tłoka jest zgodny. Tylko odległość między głowicą a tłokiem już nie bo powinna być 0.7mm-0.9mm a jest 3mm. Po wyjęciu uszczelki pod cylindrem kompresja wzrosła o 1bar. Dokładnie to jest przyczyna,żle ustawiony squish.. Tłok nie jest do tej głowicy,spróbuj z wypukłym denkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.