Skocz do zawartości

Hobbysta76

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    NIWISKA

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hobbysta76

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, Podepnę się do tematu bo mam podobną sytuację w crossie z silnikiem am6 i cylindrem 80cm, ciśnienie do 6 bar tylko pytanie- czy pomiar robiony kopniakiem będzie poprawny? Odległości tłoka do głowicy nigdy nie mierzyłem a widzę że trzeba.......
  2. No Ty napisałeś zgodnie z zasadami!!!! Nie piszesz na temat to wypad dzieciaku.
  3. Witam, Proszę papatrzcie na to zdjęcie głowicy, motorek cpi sx 90 malina, tłok asso przejechane około 100km, słaby przerywa na wysokich obrotach, kompresja 4.5 i tak wygłądają uszczelki głowicy. Co jest grane?https://naforum.zapodaj.net/60904c754d1a.jpg.html
  4. Witam, cylinder pseudo 90, tłok asso werke, przejechane około 100 km, nie skręca się na obroty, przerywa ogólnie słaby, kołem nie obróci, motor cpi sx. Wynik pomiaru 4.5 bara. Dlaczego takie niskie?
  5. Dzieki za odpowiedzi, co do odkręcenia korka to tylko dlatego by sprawdzić czy komprecha nie idzie w płyn bo miałem problemy z uszczelkami topperformance, pod głowice ta od płynu jest za gruba przynajmniej do głowicy od maliny 90cm i poszedł mi płyn na tłoka na szczęście nie odpaliłem. (plyn wychodził spod nakrętki szpilki głowicy i dlatego rozebrałem spowrotem na szczeście) Założyłem z kompletu maliny cieńszą bo były 2 druga grubsza i mi sączy płyn na zewnątrz ale minimalnie tam czasami kropelka. A jak wygłąda sprawa z simeringiem na wał od strony sprzęgła- którą stroną się powinno zakładać bo znalazłem opis na stronie serwisowej i jest że spreżynką na zewnątrz- dołączam zdjęcie. Przyznaję że troszeczkę ubywa oleju. No nie da się zdjecia.
  6. Cpi sx, 2006, cylindr 90, wydech tecnigaz, gaźnik 17.5 dellorto. Podróba am6 ale działanie to samo, silnik am6 montowany w wielu maszynach więc proszę nie wywalać mnie do działu chińskich wynalazków. Podane prze ze mnie przypadłości mogą występować w różnych 2t dlatego wystarczą nawet ogólne wskazówki czy jest no normalne.
  7. Witam, mam parę pytań odnośnie pracy 2t: 1- czy po jeździe spod korka wlewu oleju do przekładni odkręcając go może uciekać powietrze 2- dlaczego po włączeniu świateł spadają obroty na postoju z np 1800 na 1400? Akumulator nowy. 3- po rozgrzaniu silnika jest spore ciśnienie w chłodnicy, przy popuszczonej zakrętce wywala płyn
  8. Maszyna ma założony filtr gąbkowy, gaźnik dellorto 17.5 seryjny cylinder, pali ręką od strzała i to tyle radości. Silnik na luzie 1/3 gazu i jest ok, 2/3 tu ma problem który podczas jazdy jest głównym problemem bo nie da się jechać, trzeba gaz do spodu, silnik za chwile chwyta obroty i jak utrzyma się te wysokie obroty to cudów nie ma ale jedzie. Śruba od powietrza wkręcona- wykrecana-gorzej, piszę na wstępie że jest filtr gąbkowy bo może za dużo powietrza, i jeszcze jedno- iglica podniesiona na max, jak obniżyłem dwa rowki nie było jazdy ani na 1 biegu. Gaz i tylko UUUUUUUUU Chce może kupić gaźnik 19mm i cyłek 80cm ale czy będzie lepiej.
  9. Witam, mam problem z moim świeżo zakupionym cpi sx, szukam osoby kto ma lub miał ten motorek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...