C1ORZO Opublikowano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 Siema, Mam problem z silnikiem w mojej Suzuki GSX750 F z 2003 roku. Silnik po zmianie wydechu na akcesoryjny (Dominator - stan nowy) miał problemy z prawidłową pracą. Do 5 tys. obrotów nie chce praktycznie jechać, silnik pracuje (dźwiękowo) jak w SV650. Po przekroczeniu mniej więcej 5 tys. obrotów idzie bardzo ostro. Gaźniki świeżo wyczyszczone w ultradźwiękach, sprawdzone i ustawione, zawory ustawione, filtr powietrza nowy, świece nowe, olej nowy. Mierzona była też kompresja na każdym z cylindrów około 8 bar lub lekko powyżej. Co to może być ? Gdzie szukać ? Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? Dodam że na wolnych obrotach pracuje normalnie, równo, wkręca na wolnych się płynnie . Będę wdzięczny za sugestie i pomoc ! Pozdrawiam Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 jeśli dzwiekowo pracuje jak SV to znaczy że nie działają wszystkie cylindry, gazniki w tych modelach i gsxf 600 sa bardzo wrazliwe na złą regulację, do poprawki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C1ORZO Opublikowano 9 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 Dzięki za odpowiedz, teoretycznie gaźniki były zrobione i ustawiane na kilka sposobów, wszystko drożne. Czy problemem może być niska kompresja na poziomie 8 bar ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 Szału to z kompresją nie ma... Ile ma być min. wedlug serwisówki? Złej baletnicy to i wydech będzie przeszkadzal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2021 8 bar odpowiada stopniowi kompresji Junaka - 7 : 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C1ORZO Opublikowano 10 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 Wg obliczeń 13,6 bar nominalnie jak wyjeżdżał z fabryki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2021 Milo ze to znalazles, nie dam glowy bo pisze z pamieci ( coraz gorszej ) ale wydaje mi sie ze 10 bar to graniczna wielkosc kwalifikacji silnika do remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C1ORZO Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 To są moje wyliczenia na podstawie wartości stopnia sprężania. Znalazłem też w autodata ze wartość graniczna do remontu to 8 bar. Swoją drogą wiecie gdzie można dostać tłoki z pierścieniami do GSX750F ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 Spytaj u dealera, czy dalej sa sprzedawane, szukaj w angielsko jezycznym necie, moze ktos to jeszcze ma. NP tu: https://www.motorcycleid.com/suzuki-gsx750f-pistons-rings-connecting-rods-components/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.