Skocz do zawartości

C1ORZO

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX750 F
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Torun

Osiągnięcia C1ORZO

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. To są moje wyliczenia na podstawie wartości stopnia sprężania. Znalazłem też w autodata ze wartość graniczna do remontu to 8 bar. Swoją drogą wiecie gdzie można dostać tłoki z pierścieniami do GSX750F ?
  2. Wg obliczeń 13,6 bar nominalnie jak wyjeżdżał z fabryki
  3. Dzięki za odpowiedz, teoretycznie gaźniki były zrobione i ustawiane na kilka sposobów, wszystko drożne. Czy problemem może być niska kompresja na poziomie 8 bar ?
  4. Siema, Mam problem z silnikiem w mojej Suzuki GSX750 F z 2003 roku. Silnik po zmianie wydechu na akcesoryjny (Dominator - stan nowy) miał problemy z prawidłową pracą. Do 5 tys. obrotów nie chce praktycznie jechać, silnik pracuje (dźwiękowo) jak w SV650. Po przekroczeniu mniej więcej 5 tys. obrotów idzie bardzo ostro. Gaźniki świeżo wyczyszczone w ultradźwiękach, sprawdzone i ustawione, zawory ustawione, filtr powietrza nowy, świece nowe, olej nowy. Mierzona była też kompresja na każdym z cylindrów około 8 bar lub lekko powyżej. Co to może być ? Gdzie szukać ? Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ? Dodam że na wolnych obrotach pracuje normalnie, równo, wkręca na wolnych się płynnie . Będę wdzięczny za sugestie i pomoc ! Pozdrawiam Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...