Skocz do zawartości

honda xl600


szramer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Ujeżdżam od paru tygodni Hondę XL 600 w wersji RM (el rozrusznik) rocznik 89.

Faktycznie - może i jest ciężkawa (bodajże 163 kg w stanie suchym) - ale docenisz to jadąc 120 - 130 km/h po drodze utwardzonej - żadnego wężykowania, wyprzedzając TIR-a - byle podmuch cię nie przewróci.

Do kopnego piachu specjalnie się nie nadaje, chociaż jak dobrze dasz w piz... to przeleci każdą piaszczystą łachę.

Kumpel kupił niedawno XT z 96 roku i powiem Wam - za nic bym się nie zamienił. Prawdopodobnie piszę tak bo w swoją Hondzię już się trochę wjeździłem - ale nie potrafię tego inaczej wytłumaczyć. XL jest chyba odrobinę lżejsza no i ma niebagatelne 4 KM więcej :smile2:

 

Co do sprzęta na zimę - to też zamierzam wykorzystywać XL-kę do śnieżnych szaleństw i zainteresował mnie również temat wkręcenia śrób w oponę.

 

 

Bierz XL-kę!

 

Pozdrawiam,

Mario.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Wszystko zależy od modelu jeśli chodzi o wage! Są 3! LM, RM i R!

Ja posiadam juz od 2 lat XL600R r85 i nie narzekam! Jedyny problem (tak słyszałem bo mi się nie zdażyło) to ponoć wałek rozrzadu! Polecam niemiecką strone tam jest wszystko o XL www.xl600.de !

Ja miałem problem ze skrzyną biegów ale to tylko z mojej głupoty! I tak długo wytrzymała jazdy bez sprzegła!

W terenie nieraz redukowałem bez i to się zemściło rozsypanym 2biegiem! :banghead:

 

Wiadomo że kazdy chwali swoje ale ja z czystym sumieniem polecam kazdemu! Aktualnie sprzedaje swoją bo chce XR a tego modelu nie trza opisywać! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja również śmigam na XL 600 R (rocznik '83), to całkiem fajny motorek mam go już ponad rok. :P

Jest troszke ciężki więc o wysokich skokach i akrobacjach w powietrzu można zapomnieć :cry:

Jeśli masz zamiar brykać po laskach i górkach to jest ok, co do rozrządu to chyba prawda bo w moim sprzęcie przeskoczył i zaworki przytuliły sie do tłoka, w serwisie ((kiepskim)) doradzili mi abym z rozrządu wymienił tylko łańcuszek i będzie ok. a że właśnie rozpoczynał się sezon i chciałem jak najszybciej wsiąść na sprzęta to sie posłuchałem :D

Niestety zrobiłem tylko ok. 2000 KM. i znowu to samo :banghead: na szczęśćie przeskoczył podczas gaszenia silnika i zaworkom nic sie nie stało

Tym razem wymienie więcej elementów rozrządu " mądry Polak po szkodzie" koła, łańcuch, napinacz i ślizgi

koszt ok 1600 zł. cena części orginalnych z Bol-Doru.

Mam sporo fotek z remontu jak i samego motocykla wszystko robiłem w nim sam również lakier, nie mam garażu więc musiało mi wystarczyć pierwsze piętro 12-sto piętrowego bloku, ale sąsiedzi kleli :mrgreen:

wklejam kilka fotek może pomogą w decyzji kupna motorku lub rezygnacji.

ENDURO JEST SUPER :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ładniutkie masz tą XL! :buttrock:

 

Troche mnie to dziwi miejsce napraw! Mam ten sam problem co ty tylko że ja mieszkam na 10 pietrze ! ;(

 

Niestety jestem zmuszony dawac zarobić "specom" ale naszczescie znaja się na rzeczy i nie narzekam!

No moze narzekam że musze im płacić!!! :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

co to za glupote wymyslono w XL/XR ze zawieszenie smaruje sie smarownica przez kalamitke po kazdej jezdzie, a napewno po umyciu ?? co ci od *ondy nie slyszeli o uszczlniaczach jakich czy co ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...