Skocz do zawartości

Problem z zaworami Loncin 200


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Problem z loncin 200, po złożeniu cylindra i głowicy, po wymianie tłoka, motocykl odpalił, lecz nie wchodził na obroty. Na początku myślałem, że to kwestia regulacji gaźnika, ale kompletnie zapomniałem o ustawieniu zaworów(klekotał strasznie), zawory były luzem. Po zdjęciu pokrywy, przystąpiłem do ustawienia zaworów 0.10-ssący 0.15-wydechowy, dodam że już to kiedyś robiłem przed poprzednim remontem i wszystko śmigało.

Lecz teraz gdy ustawiłem zawory motocykl nagle nie pali, a na nie ustawionych zapalił... 

Ustawiałem teraz chyba z 7 razy i nic się nie dzieje(oczywiście tłok w górze). Jaki może być powód.

Próbowałem też dać większy luz 0.15-ssący 0.20-wydechowy, lecz nic nie dało.

Nie rozbierałem silnika, a ponoć w tym typie rozrząd sam się nie może przestawić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Adam M. napisał:

Jak to nie rozbierales silnika jesli cala gora byla zdjeta?

Czy to ma walek rozrzadu w glowicy?

 0:39

jakbym rozbierał karter i ten tryb wyjmował to owszem musiałbym ustawić, tak to cylinder i głowica tylko, tu nie ma żadnego łańcuszka ani nic.

2 godziny temu, jonaszko napisał:

Nie ma walka Co nie znaczy, że w każdej pozycji można ustawiać zawory.

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
 

No zawory ustawiłem w punkcie GMP (Na magnecie literka T) i tłok u góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie rozbierales silnika jesli cala gora byla zdjeta?
Czy to ma walek rozrzadu w glowicy?
To jest OHV ;)



No zawory ustawiłem w punkcie GMP (Na magnecie literka T) i tłok u góry.


Przy odpowiednim suwie pracy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, nabokow napisał:

To jest OHV 😉


 

 


Przy odpowiednim suwie pracy?

 

Odpowiedni to znaczy jaki?  7 razy myślę żebym się nie pomylił, chodzi żeby był luz na obu zaworach?

cały czas ustawiałem w punkcie GMP i ustawiałem.

 

Po tym jak chciałem przystąpić do pierwszej regulacji zaworów co wgl nie były ustawione to świeca była czarna obkopcona 

 

na innym forum dostałem odpowiedź że coś takiego " może był zalewany i benzyna wypłukała olej z pierścieni i tłoka"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, jonaszko napisał:

Pomysł. Silnik 4 to surowy. Obracaj wałem, obserwuj zawory i tłok. Jak myślisz, kiedy zawory będą gotowe do regulacji? W jakim cyklu musi być tłok?

 

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

No wcześniej wiedziałem w jakim cyklu, w tym którym oba zawory będą miały delikatny luz. A teraz mógłbym ustawić na złym cyklu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...