Gibek900 Opublikowano 7 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 Witam, Problem z loncin 200, po złożeniu cylindra i głowicy, po wymianie tłoka, motocykl odpalił, lecz nie wchodził na obroty. Na początku myślałem, że to kwestia regulacji gaźnika, ale kompletnie zapomniałem o ustawieniu zaworów(klekotał strasznie), zawory były luzem. Po zdjęciu pokrywy, przystąpiłem do ustawienia zaworów 0.10-ssący 0.15-wydechowy, dodam że już to kiedyś robiłem przed poprzednim remontem i wszystko śmigało. Lecz teraz gdy ustawiłem zawory motocykl nagle nie pali, a na nie ustawionych zapalił... Ustawiałem teraz chyba z 7 razy i nic się nie dzieje(oczywiście tłok w górze). Jaki może być powód. Próbowałem też dać większy luz 0.15-ssący 0.20-wydechowy, lecz nic nie dało. Nie rozbierałem silnika, a ponoć w tym typie rozrząd sam się nie może przestawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 Jak to nie rozbierales silnika jesli cala gora byla zdjeta? Czy to ma walek rozrzadu w glowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 7 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 3 godziny temu, Adam M. napisał: Jak to nie rozbierales silnika jesli cala gora byla zdjeta? Czy to ma walek rozrzadu w glowicy? 0:39 jakbym rozbierał karter i ten tryb wyjmował to owszem musiałbym ustawić, tak to cylinder i głowica tylko, tu nie ma żadnego łańcuszka ani nic. 2 godziny temu, jonaszko napisał: Nie ma walka Co nie znaczy, że w każdej pozycji można ustawiać zawory. Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka No zawory ustawiłem w punkcie GMP (Na magnecie literka T) i tłok u góry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 7 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2021 Jak to nie rozbierales silnika jesli cala gora byla zdjeta? Czy to ma walek rozrzadu w glowicy?To jest OHV ;) No zawory ustawiłem w punkcie GMP (Na magnecie literka T) i tłok u góry.Przy odpowiednim suwie pracy? Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 8 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 15 godzin temu, nabokow napisał: To jest OHV 😉 Przy odpowiednim suwie pracy? Odpowiedni to znaczy jaki? 7 razy myślę żebym się nie pomylił, chodzi żeby był luz na obu zaworach? cały czas ustawiałem w punkcie GMP i ustawiałem. Po tym jak chciałem przystąpić do pierwszej regulacji zaworów co wgl nie były ustawione to świeca była czarna obkopcona na innym forum dostałem odpowiedź że coś takiego " może był zalewany i benzyna wypłukała olej z pierścieni i tłoka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 8 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 53 minuty temu, jonaszko napisał: Pomysł. Silnik 4 to surowy. Obracaj wałem, obserwuj zawory i tłok. Jak myślisz, kiedy zawory będą gotowe do regulacji? W jakim cyklu musi być tłok? Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka No wcześniej wiedziałem w jakim cyklu, w tym którym oba zawory będą miały delikatny luz. A teraz mógłbym ustawić na złym cyklu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibek900 Opublikowano 8 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2021 4 godziny temu, jonaszko napisał: Nie do końca. Myśl dalej. Prześledź suwy, zacznij od suwu ssania. co się dzieje z zaworami, w jakiej są pozycji. będę kombinował w środę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.