user3002 Opublikowano 4 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2020 Witam. Stałem się posiadaczem derbi sendy 125 4t 2004r, otóż moto rozwija prędkość jedynie 70 km/h inne egzemplarze tego samego modelu osiągają prędkość 110-120 km/h stąd pytanie co jest nie tak? Czy to jakieś blokady czy coś się zepsuło? Regulacja gaźnika nie pomaga (podnoszenie iglicy tez nie), dysza główna rozmiar 105, moto kręci się na luzie do 12k obrotów, na biegu na sprzęgle tak samo, jednak na biegu podczas jazdy- 8 k obrotów max, nawet na jedynce, przy ośmiu tysiącach pojawia się dziwny dźwięk, zachęcający do natychmiastowej zmiany biegu 🙂 filtry, łańcuch-ok, koła kręcą się swobodnie, zębatki seria. Czy ma ktoś pomysł gdzie szukać blokad/usterki?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Mysle ze pierwszym pomyslem jaki sie nasuwa to pomiar cisnienia sprezania tego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user3002 Opublikowano 5 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 Kumpel sprawdzał, sprężanie jest wzorowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2020 To moze zdradzisz jakie?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user3002 Opublikowano 6 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 9,5 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 6 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 Sprzęt pewnie pierwotnie był na rynek niemiecki? Masz ewidentnie zablokowaną. 😉 O ile dobrze pamiętam to tam siedzi ten sam silnik co w Yamahach XT 125 czy YBR 125, blokowane było to na module (stąd ten dźwięk podczas jazdy przy 8000 obrotów) i niektórzy też twierdzą, że ten niby "katalizator" w wydechu również jest blokadą bo zabiera sporo mocy. Kiedyś w salonie Yamahy odblokowywali moduły za 3 czy 4 stówki. Radzę uważać z amatorskim przecinaniem kabelków wg tego co wyczytasz na jakimś tam forum. Już niejeden sobie narobił kuku w elektryce po takich próbach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user3002 Opublikowano 6 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 13 minut temu, Qadrat napisał: Sprzęt pewnie pierwotnie był na rynek niemiecki? Masz ewidentnie zablokowaną. 😉 O ile dobrze pamiętam to tam siedzi ten sam silnik co w Yamahach XT 125 czy YBR 125, blokowane było to na module (stąd ten dźwięk podczas jazdy przy 8000 obrotów) i niektórzy też twierdzą, że ten niby "katalizator" w wydechu również jest blokadą bo zabiera sporo mocy. Kiedyś w salonie Yamahy odblokowywali moduły za 3 czy 4 stówki. Radzę uważać z amatorskim przecinaniem kabelków wg tego co wyczytasz na jakimś tam forum. Już niejeden sobie narobił kuku w elektryce po takich próbach. Quadrat masz w 100% racje, dziś wyciągnąłem moduł, pisze na nim "80 km", tyle ile senda jedzie 🙂 Jest to moduł shindengen ci 702 7.8 061, w Polsce niedostępny, da się sprowadzić zza granicy odblokowany za 550 plus 100 zl za wysyłkę, myślę że jest oczywistym, dlaczego go nie kupię, stąd pytanie- czy mogę kupić jakiś chiński pięcio pinowy (tak jak mój) moduł i będzie działał? Albo ktoś wie jaki konkretny zamiennik by działał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.