michu13 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Witam mam pytanie jak w tytule, czy może ktoś to robił i może cuś podpowiedzieć, z prawej strony wiem zdjąć wirnik alternatora to jest spoko jak zdjąć uszczelniacz? wkręcając wkrety kartongipsowe?czy jakoś innaczej fizycznie zwykły garaż narzedzia standart i lewa strona silnika jest tam przerywacz na czujnikach Halla i kolo od rozrusznika jak to zdemontowac żeby zapłonu nie przestawić . ktoś może pomoże? za konkretne rady dziękuje i moze piwko postawię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Trzeba poczekać, za kimś kto rozbierał ten silnik. Bo w 400 ccm uszczelniacze są z taką wargą i bez rozbiórki silnika się ich nie wymieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu13 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Cholera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Jedyny pewny sposob to zdjecie dolnej czesci karteru z odwroconego silnika i zalozenie fabycznych uszczelek Hondy ktore maja nadlew wchodzacy w wyciecie w karterach. Uszczlki aftermarket, nawet wklejone wytrzymuja kilkaset km i zaczynaja ciec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Czyli tak jak podejrzewalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.