MoglajGIZMO Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 (edytowane) Dzień dobry wszystkim, jestem posiadaczem Junaka901 to nie pierwszy mój motorower jednak pierwszy, który przerobiłem na większa pojemność i z którym mam problemy po takim zabiegu. Natomiast problem wygląda następująco, wymieniony został kompletny zestaw czyli tłok, cylinder, głowica (72ccm) , a także gaźnik na model z dyszą do silnika 125ccm rozrząd ustawiony iska i zapłon jest . Problem polega na tym iż motocykl odpala dopiero po dokręceniu maksymalnie paliwa i powietrza i załączeniu ssania, i nawet wtedy nie wchodzi na obroty maksymalnie kręci do 800-900 rpm . I tu pojawia się moje pytanie gdyż fabrycznie ustawione zawory są na 0,5 mm, czy może to być przyczyną iż zawory są pozostawione na takiej regulacji? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Adam Edytowane 14 Sierpnia 2020 przez MoglajGIZMO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Co to znaczy "dokreceniu maksymalnie paliwa i powitrza" - w gazniku mozna regulowac albo jedno albo drugie? Jakie jest ustawienie fabryczne sruby regulacji mieszanki na wolnych? Czy gaznik byl czyszczony? Czy przeplyw paliwa przez kranik i wezyk paliwowy jest wystarczajacy? Jak wyglada swieca? Czy otwor odpowietrzajacy zbiornika jest drozny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoglajGIZMO Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Na fabrycznym ustawieniu gaźnika (był czyszczony przed założeniem)w ogóle nie zapalał. przy każdym innym ustawieniu tez ie dopiero kiedy otworzyłem maksymalnie powietrze i paliwo zaskoczył. przepływ przez filtr kranik i wężyk jest dobry, świeca jest nowa, odpowietrznik zbiornika także jest w porządku te podstawowe rzeczy sprawdzałem po kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Miałem niedawno identyczny przypadek, tzn takie same objawy we Fiacie Doblo 1,2. Przyczyną problemów było odkręcone koło rozrządu na wale i ścięty klin. Po wymianie koła rozrządu i ponownym ustawieniu rozrządu silnik od razu zaczął dobrze pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoglajGIZMO Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 (edytowane) W tym problem że to wszystko jest nowe i nie ma żadnych opiłków. wiec o ściętym klinie nie ma mowy. Ale dzięki za pomoc 🙂 Edytowane 14 Sierpnia 2020 przez MoglajGIZMO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2020 Jak gaznik byl czyszczony przed zalozeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MoglajGIZMO Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2020 Rozkręciłem go i wszystko dokładnie wyczyściłem benzyna po czym powietrzem pod ciśnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Gaznika nie wymyjesz benzyna tylko plynem do czyszczenia gaznikow. Czy sprawdzales przeloty ukladu wolnych obrotow, albo inaczej - jak wyglada swieca po wielokrotnych probach zapalania? Jest mokra czy sucha? Jeszcze raz, co rozumiesz przez maksymalne odkrecenie paliwa i powietrza? W jaki sposob to zrobiles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 A mozna to w takim silniku zrobic? Te silniki to kopie starych silnikow japonskich, zwykle Hondy i jezeli zaplon jest elektroniczny to rowniez zwykle niemozliwy do przestawienia. Ale silnika jako takiego na oczy nie widzialem wiec musialbym sie doszkolic w tym wzgledzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.