Skocz do zawartości

MoglajGIZMO

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dolnośląskie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MoglajGIZMO

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Rozkręciłem go i wszystko dokładnie wyczyściłem benzyna po czym powietrzem pod ciśnieniem.
  2. W tym problem że to wszystko jest nowe i nie ma żadnych opiłków. wiec o ściętym klinie nie ma mowy. Ale dzięki za pomoc 🙂
  3. Na fabrycznym ustawieniu gaźnika (był czyszczony przed założeniem)w ogóle nie zapalał. przy każdym innym ustawieniu tez ie dopiero kiedy otworzyłem maksymalnie powietrze i paliwo zaskoczył. przepływ przez filtr kranik i wężyk jest dobry, świeca jest nowa, odpowietrznik zbiornika także jest w porządku te podstawowe rzeczy sprawdzałem po kilka razy.
  4. Dzień dobry wszystkim, jestem posiadaczem Junaka901 to nie pierwszy mój motorower jednak pierwszy, który przerobiłem na większa pojemność i z którym mam problemy po takim zabiegu. Natomiast problem wygląda następująco, wymieniony został kompletny zestaw czyli tłok, cylinder, głowica (72ccm) , a także gaźnik na model z dyszą do silnika 125ccm rozrząd ustawiony iska i zapłon jest . Problem polega na tym iż motocykl odpala dopiero po dokręceniu maksymalnie paliwa i powietrza i załączeniu ssania, i nawet wtedy nie wchodzi na obroty maksymalnie kręci do 800-900 rpm . I tu pojawia się moje pytanie gdyż fabrycznie ustawione zawory są na 0,5 mm, czy może to być przyczyną iż zawory są pozostawione na takiej regulacji? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Adam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...