R6 2001 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Panowie i Panie niestety ostatnio moja cbr 1000rr sc 57 b 2006 r zaczęła po ostrzejszej jeździe pocić się z korka wlewu oleju. Po dniu jeździe na autostradzie potafi wypluć troszkę oleju co jakiś czas muszę dolewać. Trudo powiedzieć ile ale nie są to bardzo duże ilości co mogę zrobić żeby jakoś temu zaradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Wymień oring korka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Szlifu🤣? Ale czego, korka😂? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6 2001 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Próbowałem już zmienić oring niestety za dużo to nie daje może gdyby był grubszy to coś by dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 A ,moze na poczatek sprawdzic cz odma jest sprawna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Jak kolega wyżej radzi - posprawdzać trzeba odmę, bo jak za dobrze doszczelnisz a jest duże ciśnienie to zaraz inne uszczelnienie wydmucha. Sprawdzałeś czy faktycznie po odkręceniu korka mocno dmucha? Czuć spalinami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6 2001 Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2020 Nie sprawdzałem , u mnie jest ten zawór odmy podpinany pod kostke w wiązkę, do sprawdzenia to wykręcić korek odpalić moto i przytrzymać palcem czy jak mam to zrobić? I jak sprawdzić czy odma jest sprawna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2020 Zagrzej silnik i odkręć korek. Zobaczy co dzieje się na wolnych a potem przy przegazówce. Kopci, dmucha, śmierdzi spalinami. Później zrób to samo zakrywając otwór ręką i zobacz czy faktycznie jest duże ciśnienie. Jak sprawdzić odmę - trzeba serwisówkę przestudiować bo ja osobiście nie znam tego motocykla. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.