Skocz do zawartości

Ogar gaznik ważne


Mati
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam pytanie dotyczace gaźnika otuż mam taki problem kupiłem nowy pływak do ogara chodziło to wszystko dobrze do pewnego czasu gdy ogar zaczoł przerywac i padł ,po pewnym czasie zauwazyłem że jak zalewam gaznik to nie kapie mi tylko z pod komory pływakowej lecz również z otworu miedzy krućcem a gaznikiem a najgorsze jest to że musze zakrecic kranik aby dopiero przestało mi kapać Jak zrobić tak nie lało mi tego paliwa bo wiecej mnie to kosztuje niz jazda :banghead: :crossy:

2 Ogar mi niechce zapalić chociaż iskra jest lecz zauwazyłem że swieca jest mokra ale nie tak jak powinna być tylko ma jakąś tam kropelke na elektrodzie jak by paliwa nie dostawał??

Oco chodzi w tym wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postukaj czymś w komore pływakową - pływak się chyba zawiesił

Dokladnie tak. Dlatego pewnie tez zgasl silnik, bo zalalo swiece...

 

Ogar mi niechce zapalić chociaż iskra jest lecz zauwazyłem że swieca jest mokra ale nie tak jak powinna być tylko ma jakąś tam kropelke na elektrodzie jak by paliwa nie dostawał??

Nie chce sie powtarzac, ale swieca jest zalana - nie odpalisz na niej. Trzeba ja wypalic albo zalozyc nowa i silnik powinien zapalic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec na rozwianie wątpliwości:

Nie chce sie powtarzac, ale swieca jest zalana - nie odpalisz na niej. Trzeba ja wypalic albo zalozyc nowa i silnik powinien zapalic.

Odpalałem rzecz jasna na innej swiecy a dokładnie na paru i zawsze jest jest lekko mokra

Może tak rozkręć komore pływakową i zobacz co jest!!!!!!!!

Robiłem juz to pare razy i nie wiem co jest a gażnik to juz pod sprężarką był dodam jeszcze że jak sciągne pokrywe komory i naleje tam paliwa i zamkne tą komore i on odpali ale po chwili gaśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod sprężarką był dodam jeszcze że jak sciągne pokrywe komory i naleje tam paliwa i zamkne tą komore i on odpali ale po chwili gaśnie

 

A sprawdzałeś czy zaworek iglicowy się nieblokuje?? sprawdź to i powiedz czy to tego wina (wiesz w ogóle coto jjest??)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest tak

 

Paliwo dostaje sie z baku do gaznika - własnie przez zaworek iglicowy , który działa mniej wiecej tak :

Pływak umieszczony w komorze w momencie gdy paliwo dostaje sie do komory wedruje w góre az do momentu w którym zamyka dzieki blaszcze ww. zaworek i paliwo przestaje byc ,, wsysane '' gdy pływak jest w gmp. to paliwo dostaje sie przez ,,kanały dolotowe'' , miesza sie z powietrzem , dalej do cylindra i tak dalej.

No i najwazniejsza , sprawdz ww. zaworek który spuszcza paliwo do komry pływakowej !!

 

Piszesz ze zalewa swiece , jak wlejesz paliwo to chwile chodzi ?? cos mi sie to nei zgadza bo skoro jest paliwo i iskra i chwile chodzi , pootem gasnie i moto jest zalane to cos tu nie gra / sprawdz ustawienie tej blaszki zamykajacej zaworek iglicowy - wyczysc -wszystko po kolei - cały gaznik , filtr , looknij na dysze - złóżelegancko i nie ma bata , musi działac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze primo nalezy sprawdzic przerwe na przerywaczu.

Na zbyt duzej przerwie iskra po wykreceniu bedzie ..ale juz nie odpalisz sprzęta. Przynajmniej u mnie tak ostatnio bylo. Bo z opisanych symptomów wyglada na to, że paliwo dochodzi wszedzie jak należy.

 

Pozdrawiam

 

p.s Tak przeczytalem to jeszce raz ...moze jak zmieniales pływak ..to jakos przypadkiem wpadly Ci jakies frędzle w kanał którym dolatuje benzyna z komory pływakowej do reszty gaźnika ? U mnie po poprzednim wlascicielu zostało tam od cholery czerwonego silikonu w stanie zgranulowanym ;-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ustawienie zapłonu jest w porzo bo już umiem zapłon ustawiać praktycznie z zamknietymi oczami. Mam 2 nowe swiece prosto ze sklepu pomyslałem sobie ze tamte jeżdzone są stare to może przez nie ale skoro nie jestem w stanie teraz spojrzeć do ogara to może mi wytłumaczcie jak wyregulować ten gaznik podobno blaszka w komorze pływakowej ma być na wysokości tej dziurki gdzie iglica wchodzi czy to prawda?? i jakie są w tym gażniku regulacje mowa o ogarze 200

Aha i jeszcze jedna sprawka jakimi kryteriami mam sie sugerowac przy doborze cieploty swiec bo nawet nie wiem do czego to służy i a swiece są setki iskry To dobrze czy źle??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ciepłoty świec zapłonowych to im świeca (na przykładzie świec Iskry) ma wyższy numer, tym jest gorętsza, np.: F100 jest znacznie gorętsza do F75.

W silnikach 2-sówowych stosuje się świece dość ciepłe, ja Ogarem jeżdżę na F95PS super, Takie same świece stosuje od kilku lat do Simsona i MZ, zawsze bez problemu.

Świeca F95PS super jest to popularna świeca od Fiata 126p.

Regulacja pływaka – poziomu paliwa w komorze pływakowej jest bardzo ważna, można nią ustawiać skład mieszanki, co jest logiczne im mniejszy jest poziom tym uboższa jest mieszanka, i odwrotnie. Proponuje wyregulować blaszkę pływaka – jęśli silnik się zalewa wtedy trzeba blaszkę podgiąć do góry, aby wcześniej odcinała dopływ paliwa.

Jeśli blaszka jest za bardzo opuszczona wtedy może wcale nie zamykać dopływu paliwa i paliwo wycieka przez otwory przelewowe. Łatwo to sprawdzić, wystarczy zdjąć pokrywę komory pływakowej a następnie dmuchać w przewód paliwowy jednocześnie poruszając pływakiem, jeśli go się podniesie wtedy powinien zamknąć przepływ powietrza.

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...