Mati Opublikowano 3 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2004 Witam,mam pytanie dotyczace gaźnika otuż mam taki problem kupiłem nowy pływak do ogara chodziło to wszystko dobrze do pewnego czasu gdy ogar zaczoł przerywac i padł ,po pewnym czasie zauwazyłem że jak zalewam gaznik to nie kapie mi tylko z pod komory pływakowej lecz również z otworu miedzy krućcem a gaznikiem a najgorsze jest to że musze zakrecic kranik aby dopiero przestało mi kapać Jak zrobić tak nie lało mi tego paliwa bo wiecej mnie to kosztuje niz jazda :banghead: :crossy: 2 Ogar mi niechce zapalić chociaż iskra jest lecz zauwazyłem że swieca jest mokra ale nie tak jak powinna być tylko ma jakąś tam kropelke na elektrodzie jak by paliwa nie dostawał??Oco chodzi w tym wszystkim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidmo Opublikowano 3 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2004 1.Postukaj czymś w komore pływakową - pływak się chyba zawiesił co powoduje cieknięcie paliwa. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrewp Opublikowano 3 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2004 Postukaj czymś w komore pływakową - pływak się chyba zawiesiłDokladnie tak. Dlatego pewnie tez zgasl silnik, bo zalalo swiece... Ogar mi niechce zapalić chociaż iskra jest lecz zauwazyłem że swieca jest mokra ale nie tak jak powinna być tylko ma jakąś tam kropelke na elektrodzie jak by paliwa nie dostawał?? Nie chce sie powtarzac, ale swieca jest zalana - nie odpalisz na niej. Trzeba ja wypalic albo zalozyc nowa i silnik powinien zapalic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Spróbuj przedmuchać zaworek iglicowy. może się zatkał i nieodcina dopływu paliwa przy pełnej komorze pływakowej..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 A jak to niepomoże to tą blaszke co masz w komoże pływakowej, która zamyka zaworek , gdzie 4mm od jej początku zegnij ją troszke w dół. Tylko gdzieś ze 1mm-1,5mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Ta awaria stała się nagle.... blaszka sama by się nie zgieła więc to raczej będzie wina zaworka iglicowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bucyk Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Może tak rozkręć komore pływakową i zobacz co jest!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 4 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 A wiec na rozwianie wątpliwości:Nie chce sie powtarzac, ale swieca jest zalana - nie odpalisz na niej. Trzeba ja wypalic albo zalozyc nowa i silnik powinien zapalic.Odpalałem rzecz jasna na innej swiecy a dokładnie na paru i zawsze jest jest lekko mokraMoże tak rozkręć komore pływakową i zobacz co jest!!!!!!!!Robiłem juz to pare razy i nie wiem co jest a gażnik to juz pod sprężarką był dodam jeszcze że jak sciągne pokrywe komory i naleje tam paliwa i zamkne tą komore i on odpali ale po chwili gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 pod sprężarką był dodam jeszcze że jak sciągne pokrywe komory i naleje tam paliwa i zamkne tą komore i on odpali ale po chwili gaśnie A sprawdzałeś czy zaworek iglicowy się nieblokuje?? sprawdź to i powiedz czy to tego wina (wiesz w ogóle coto jjest??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 4 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 W sumie to nie zabardzo ale jest jeszcze jeden problem bo niemoge co chwile tak sprawdzać bo moto stoi jakies 100km od chaty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GT 80 Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 Zworek iglicowy jest w w denku komory pływakowej, tam gdzie tochodzi taka miedziana blaszka która go zamyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 No to jest tak Paliwo dostaje sie z baku do gaznika - własnie przez zaworek iglicowy , który działa mniej wiecej tak :Pływak umieszczony w komorze w momencie gdy paliwo dostaje sie do komory wedruje w góre az do momentu w którym zamyka dzieki blaszcze ww. zaworek i paliwo przestaje byc ,, wsysane '' gdy pływak jest w gmp. to paliwo dostaje sie przez ,,kanały dolotowe'' , miesza sie z powietrzem , dalej do cylindra i tak dalej.No i najwazniejsza , sprawdz ww. zaworek który spuszcza paliwo do komry pływakowej !! Piszesz ze zalewa swiece , jak wlejesz paliwo to chwile chodzi ?? cos mi sie to nei zgadza bo skoro jest paliwo i iskra i chwile chodzi , pootem gasnie i moto jest zalane to cos tu nie gra / sprawdz ustawienie tej blaszki zamykajacej zaworek iglicowy - wyczysc -wszystko po kolei - cały gaznik , filtr , looknij na dysze - złóżelegancko i nie ma bata , musi działac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktor83 Opublikowano 4 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2004 pierwsze primo nalezy sprawdzic przerwe na przerywaczu. Na zbyt duzej przerwie iskra po wykreceniu bedzie ..ale juz nie odpalisz sprzęta. Przynajmniej u mnie tak ostatnio bylo. Bo z opisanych symptomów wyglada na to, że paliwo dochodzi wszedzie jak należy. Pozdrawiam p.s Tak przeczytalem to jeszce raz ...moze jak zmieniales pływak ..to jakos przypadkiem wpadly Ci jakies frędzle w kanał którym dolatuje benzyna z komory pływakowej do reszty gaźnika ? U mnie po poprzednim wlascicielu zostało tam od cholery czerwonego silikonu w stanie zgranulowanym ;-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 8 Października 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Nie ustawienie zapłonu jest w porzo bo już umiem zapłon ustawiać praktycznie z zamknietymi oczami. Mam 2 nowe swiece prosto ze sklepu pomyslałem sobie ze tamte jeżdzone są stare to może przez nie ale skoro nie jestem w stanie teraz spojrzeć do ogara to może mi wytłumaczcie jak wyregulować ten gaznik podobno blaszka w komorze pływakowej ma być na wysokości tej dziurki gdzie iglica wchodzi czy to prawda?? i jakie są w tym gażniku regulacje mowa o ogarze 200Aha i jeszcze jedna sprawka jakimi kryteriami mam sie sugerowac przy doborze cieploty swiec bo nawet nie wiem do czego to służy i a swiece są setki iskry To dobrze czy źle?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chartman Opublikowano 8 Października 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2004 Co do ciepłoty świec zapłonowych to im świeca (na przykładzie świec Iskry) ma wyższy numer, tym jest gorętsza, np.: F100 jest znacznie gorętsza do F75. W silnikach 2-sówowych stosuje się świece dość ciepłe, ja Ogarem jeżdżę na F95PS super, Takie same świece stosuje od kilku lat do Simsona i MZ, zawsze bez problemu.Świeca F95PS super jest to popularna świeca od Fiata 126p. Regulacja pływaka – poziomu paliwa w komorze pływakowej jest bardzo ważna, można nią ustawiać skład mieszanki, co jest logiczne im mniejszy jest poziom tym uboższa jest mieszanka, i odwrotnie. Proponuje wyregulować blaszkę pływaka – jęśli silnik się zalewa wtedy trzeba blaszkę podgiąć do góry, aby wcześniej odcinała dopływ paliwa.Jeśli blaszka jest za bardzo opuszczona wtedy może wcale nie zamykać dopływu paliwa i paliwo wycieka przez otwory przelewowe. Łatwo to sprawdzić, wystarczy zdjąć pokrywę komory pływakowej a następnie dmuchać w przewód paliwowy jednocześnie poruszając pływakiem, jeśli go się podniesie wtedy powinien zamknąć przepływ powietrza. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.