Młody17 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Witam. Mam problem z motocyklem Kawasaki eliminator 125. Otóż po przejechaniu np 2km na wolnych obrotach silnika gaśnie. Po tym dosyć trudno go odpalić. Na zimno pali bezbłędnie. Nasmarowalem filtr powietrza olejem do filtrów i ku mojemu zaskoczeniu problem ustał. Teraz po jakichś 800km problem powrócił. I na domiar złego zaczął pić olej jak Janusz piwo. Po 200km poziom spada z pod wierzchniej kreski poniżej minimum. Dopiero zaczynam przygodę z motocyklami i jestem też zielony w kwestiach problemów skomplikowanych bardziej niż naciągnięcie łańcucha czy wymiana uszczelniaczy na lagach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 (edytowane) Tak jak by mial problem z powietrzem... sprawdz droznosc i filtr. W tym modelu filt powietrza sie nasiaka olejem??? tak sie robi w wyczynowkach ale tam tez serwisy olejowo powietrzne robi sie duzo czesciej!! Edytowane 8 Czerwca 2020 przez Croowab Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 8 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 57 minut temu, Croowab napisał: W tym modelu filt powietrza sie nasiaka olejem??? tak sie robi w wyczynowkach ale tam tez serwisy olejowo powietrzne robi sie duzo czesciej!! Eliminator 125 ma zwykły gąbkowy filtr, który trzeba co jakiś czas prać i nasączać. Jeśli wypił takie ilości oleju i silnik ma problemy z pracą na wolnych obrotach to obawiam się, że ciśnienia w cylindrze to tam za dużo nie ma i szykuje się remont. Zanim zaczniesz drążyć temat to jedź na jakikolwiek warsztat i za kilka zł zmierzą ciśnienie sprężania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody17 Opublikowano 8 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2020 Dzięki. Tak zrobię. Czasem jest jeszcze tak że przy wbijaniu biegów od 1-3 coś chrumknie głośniej niż zwykle. Sprzęgło nie ma luzów więc to chyba w skrzyni cos nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.