BizzyXD Opublikowano 3 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 (edytowane) Siemanko wszystkimi. Pierwszy raz w życiu pisze cokolwiek na forum więc wybaczcie za błędny styl, brak istotnych informacji. Pacjent - Junak 126 (125cm³) 3700km przebiegu. Kupiony nowy w salonie, nigdy żadnych problemów, szanowany, nie katowany, wszystkie przeglądy gwarancyjne jak i podstawy (napinanie łańcucha, regulacja gaźnika, filtry itd.) na czas. Akumulator nowiutki. W poniedziałek tj. 1.06 odebrałem go z przeglądu gwarancyjnego, wszystko super pięknie śmigało, do dziś tj. 04.06. Około 2km po wyjechaniu spod domu motocykl na obrotach wyższych niż mniej więcej 4-5k (przynajmniej według tego zajebistego chińskiego obrotomierza, lub inaczej, po prostu ⅓ gazu) zaczyna dość mocno szarpać na każdym biegu, prawie wgle nie przyspieszając, obroty również nie chcą wejść wyżej lecz po wciśnięciu sprzęgła w trakcie jazdy i dodaniu dużej ilości gazu silnik normalnie się wkręca. Na luzie silnik kręci się normalnie, bardzo wysoko, bez żadnych problemów. Obroty jałowe normalne, równe, nie gaśnie. Nie słychać żadnych niepokojących dźwięków przy tym przerywaniu, łańcuch nie skacze. Sprawa paliwa również odpada, zawsze pewne paliwo, syfu po odkręceniu całego kranu brak. Jakieś pomysły? Pozdrawiam. Edytowane 4 Czerwca 2020 przez BizzyXD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 w kwestii formalnej: a co do problemu: dlaczego nie wrócisz z nim do "salonu", skoro problem pojawił się po przeglądzie? jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Proponuje powrot do serwisu jak wyzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzyXD Opublikowano 5 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 Tyle że do tego serwisu trochę mam, a nie dojadę nim w takim stanie. Napisałem tu post żeby ew samemu to naprawic i wtedy dopiero jechać na serwis gdzie dokładniej sprawdzą co i jak. Dodatkowo martwi mnie koszt takiej usterki bo jeśli to coś mechanicznego, to może być problem. Więc proszę o bardziej kreatywne odpowiedzi niż "powrót do serwisu" bo najpierw chce poznać rodzaj usterki a potem tak czy tak zaliczyć serwis 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2020 Jestes mechanikiem motocyklowym z pelnym zestawem narzedzi, czesci zamiennych i wiedza? Jesli nie to jak chcesz to uszkodzenie naprawic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.