Kar0 Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Jak składam amortyzator czy to w motocyklu czy rowerze to daję smar. Mam jakiś specjalnie do tego, niby rowerowy ale stosuję i tu i tu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaś 1981 Opublikowano 30 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2020 Panowie proszę o rade ostatnio wymienialem olej i uszczelniacze lag wszystko zlozylem jak byc powinno gdy zrobilem probe zaczelo mi delikatnie saczyc sie przy uszczelniaczach pylkowych dodam ze skladalem teoche na.wazeline tech w czym jest problem czy powinienem ma sucho to zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 (edytowane) Witam ktoś mi wyjaśni co tu się odwaliło? Wczoraj wymieniłem olej i po wymianie oleju zaczeło cieknąc z lagi olejem. Przed wymianą oleju nie ciekła po wymianie oleju zaczeło. Uszczelki wymieniałem 3 tygodnie temu i do wczoraj nie ciekło. Co to może być ??? Edytowane 2 Kwietnia 2020 przez Pełnympiecem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 10 minut temu, Pełnympiecem napisał: Witam ktoś mi wyjaśni co tu się odwaliło? Wczoraj wymieniłem olej i po wymianie oleju zaczeło cieknąc z lagi olejem. Przed wymianą oleju nie ciekła po wymianie oleju zaczeło. Uszczelki wymieniałem 3 tygodnie temu i do wczoraj nie ciekło. Co to może być ??? Trzy tygodnie temu wymieniłeś uszczelniacze, a olej dopiero teraz? Czy coś zle zrozumiałem. Może wlałeś za duzo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Nie. Razem z wymianą uszczelek wymieniałem olej tylko wlałem za gesty olej i wczoraj zmieniałem na rzadszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 A ile go wlałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Z grubsza tyle co zaleca producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 A jestes pewny, ze zlales caly stary olej? tak czy inaczej uszkodzona jest uszczelka.. Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Chodzi ci że może być za dużo oleju i go wysadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Tak.. co nie zmieni tego ze uszczelka juz jest uszkodzona Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Poza tym lagi dobrze jest wypłukać potem np. ropą bądz naftą, żeby zlikwidować syf. I lejesz dokładnie tyle, ile podaje serwisówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Lagi w srodku tez warto wyplukac i wysuszyc, wowczas wiesz ze nie masz w srodku zadnego szlamu. Nowa uszczelke po zakupie instalujesz w ruchomej goleni uprzednio czyszczac miejsce w ktorym siedziala uszczelka poprzednia. Otwor uszczelki tez smarujesz olejem a laga jak grizzly napisal musi byc idealnie czysta i nie zniszczona tzn nieporysowana bez zadnych ubytkow ale tez przylepionych owadow zuzytego chromu ( flakes ) itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 (edytowane) Aktualnie opadło to takiego poziomu. Może to być wina mikrorysek na ladze? niewyczuwalne pod paznokciem. Ale tutaj jest dużo więcej i nic nie cieknie. Edytowane 3 Kwietnia 2020 przez Pełnympiecem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pełnympiecem Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 (edytowane) . Edytowane 4 Kwietnia 2020 przez Pełnympiecem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Nie robilem tego nigdy przy swoich wymianach, ale nie widze w czym mialo by to zaszkodzic. Jesli brud wejdzie pod oslone przeciwkurzowa to i tak zniszczy uszczelke pod nia przy ruchach przedniego zawieszenia bo sam sie nie wydostanie. Wydaje mi sie ze nie ma to zadnego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.