Skocz do zawartości

Barton Sprint RS 50 docieranie, blokady


dancio751
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. W poniedziałek odbieram nówkę Bartona Sprint RS 50. Jak go dotrzeć aby nie spalał dużo i długo pojeździł? Jestem początkujący bo prawko AM mam od października 2019 a to będzie mój pierwszy motocykl więc chciałbym aby mało palił i długo jeździł.

Edit: A jeszcze jakie są jego plusy i minusy?

Edit2: Jeszcze jedno. Gdzie on może mieć założone blokady ograniczenia prędkości?

Edytowane przez dancio751
Dodanie pytania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś razem z tym motorowerem otrzymać instrukcję obsługi, i jak Quadrat pisał tam powinno być wszystko zawarte.Generalnie to pierwsze 1000 km jeżdzisz spokojnie,nie wkręcasz silnika na wysokie obroty,przeważnie jeżdzi się do max 4000rpm. Po tym przebiegu wymiana oleju,i z czasem nabijania kilometrów na koła możesz używac silnika w pełnym zakresie.

Plusy? Cena i dostępność części

Tanie części zamienne

Minusy?

Wykonanie,jak to u chińczyka ,tak samo jakość badziewna,niska trwałość podzespołów

Dużo lepszą jakość prezentuje Tajwan ( np Kymco)

Pamiętaj,że jeśli ściągniesz blokady to tym samym prawdopodobnie stracisz gwarancję (no chyba że masz dojścia w serwisie,który będzie to serwisował)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dancio751 napisał:

Ale czytałem opinie i dużo osób poleca ten model

Jako osoba, która pracowała na serwisie tych cudów napiszę tak: dałeś za to cudo ponad 5000 zł. Gdybyś chciał go sprzedać nawet po roku to możesz wołać co najwyżej 2000 zł a i tak będzie ciężko o kupca. Sprzedawca pewnie mydlił oczy, że to sprzęt na licencji Hondy i to poprawiony. Zgadza się, może i licencja Hondy ale sprzed 30 czy 40 lat i wykonanie silnika o wiele gorsze. Taka ciekawostka: jak masz dobrego ziomka co sprzedaje te Bartony to załatw sobie manometr do mierzenia ciśnienia w silniku. Weźcie sprawdźcie ciśnienie w 5 różnych NOWYCH sprzętach. Powinno być niemal identyczne, no nie? A chętnie przeczytam czy faktycznie wam tak wyszło 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mamy takiego ziomka. Może znajomy mechanik ma ale wątpię bo on to raczej samochodami się zajmuje a nawet do samochodów nie wszystko posiada. Zdecydowaliśmy się na niego dlatego, że czytaliśmy o nim dobre opinie, po 2 wolimy nówkę a po 3 poza Yamahami od 6k nie ma żadnych nowych motorowerów w Lublinie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już kupiłeś to nie ma co płakać tylko dotrzyj dobrze i serwisuj częściej niż książka zaleca. Sporo się przy tym nauczysz ale na przyszłość się przyda. Chińczyk pojeździ ale wymaga specjalnej troski i podstawowej wiedzy z mechaniki. 

A tak na marginesie - skoro Yamahy były po 6000 zł a te Bartony po 5300 zł - no to tak trochę... kiepsko wybrałeś 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dal wyjaśnienia - ten człowiek nie kupił "ładnej i sprawnej TZR 50" (sam tak pisał o niej ) bo miała uszkodzony ślimak od prędkościomierza

Zamiast TZR z zepsutym ślimakiem wolał jakiegoś tam bartona bo jest nowy 😂

więc weźcie poprawkę na to w swoich odpowiedziach 😉

Edytowane przez kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie zaliczka 200 zł wpłacona. Nie chcemy używki więc tylko on i trapper(chyba) (który jest nie wygodny bo tyłek na kanapie jeździ jak masło na gorącej patelni) zostały do wyboru.

A jeszcze. Ten barton to był za 5000 i jeszcze rabat 100 zl czyli 4900

1 minutę temu, kiler napisał:

dal wyjaśnienia - ten człowiek nie kupił "ładnej i sprawnej TZR 50" bo miała uszkodzony ślimak od prędkościomierza

Zamiast TZR z zepsutym ślimakiem wolał jakiegoś tam bartona bo jest nowy 😂

więc weźcie poprawkę na to w swoich odpowiedziach 😉

Wolałem nie ryzykować bo jak ślimak nie działa od 2 lat to nie wiadomo czy na przeglądzie sie nie przyczepi bo może jest cofany licznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Qadrat napisał:

Kierownica na maxa w lewo, wciskasz kluczyk w stacyjce i wtedy kluczyk da się przekręcić w lewo o jakieś 45 stopni i aktywuje blokadę. Naprawdę w instrukcji już nie piszą takich rzeczy?

Tak samo pisze w instrukcji. A co jest w instrukcji a co w realu różni się. Okazuje się, że blokady nie uruchamia się w stacyjce tylko blokada jest przy samym amortyzatorze. Wcześniej się to na w oczy nie rzuciło ale po dokładnym obejrzeniu kierownicy to zobaczyliśmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...