dancio751 Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 (edytowane) Witam. W poniedziałek odbieram nówkę Bartona Sprint RS 50. Jak go dotrzeć aby nie spalał dużo i długo pojeździł? Jestem początkujący bo prawko AM mam od października 2019 a to będzie mój pierwszy motocykl więc chciałbym aby mało palił i długo jeździł. Edit: A jeszcze jakie są jego plusy i minusy? Edit2: Jeszcze jedno. Gdzie on może mieć założone blokady ograniczenia prędkości? Edytowane 15 Lutego 2020 przez dancio751 Dodanie pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 Wszystkie wytyczne na temat docierania będziesz miał napisane w instrukcji i się do tego stosuj. Kiedyś pisałem tu długi referat na temat chińczyków więc sobie poczytaj: A plusy i minusy? Plusy: cena. Minusy: cała reszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dancio751 Opublikowano 15 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 Ale czytałem opinie i dużo osób poleca ten model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 Powinieneś razem z tym motorowerem otrzymać instrukcję obsługi, i jak Quadrat pisał tam powinno być wszystko zawarte.Generalnie to pierwsze 1000 km jeżdzisz spokojnie,nie wkręcasz silnika na wysokie obroty,przeważnie jeżdzi się do max 4000rpm. Po tym przebiegu wymiana oleju,i z czasem nabijania kilometrów na koła możesz używac silnika w pełnym zakresie. Plusy? Cena i dostępność części Tanie części zamienne Minusy? Wykonanie,jak to u chińczyka ,tak samo jakość badziewna,niska trwałość podzespołów Dużo lepszą jakość prezentuje Tajwan ( np Kymco) Pamiętaj,że jeśli ściągniesz blokady to tym samym prawdopodobnie stracisz gwarancję (no chyba że masz dojścia w serwisie,który będzie to serwisował) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 1 godzinę temu, dancio751 napisał: Ale czytałem opinie i dużo osób poleca ten model Jako osoba, która pracowała na serwisie tych cudów napiszę tak: dałeś za to cudo ponad 5000 zł. Gdybyś chciał go sprzedać nawet po roku to możesz wołać co najwyżej 2000 zł a i tak będzie ciężko o kupca. Sprzedawca pewnie mydlił oczy, że to sprzęt na licencji Hondy i to poprawiony. Zgadza się, może i licencja Hondy ale sprzed 30 czy 40 lat i wykonanie silnika o wiele gorsze. Taka ciekawostka: jak masz dobrego ziomka co sprzedaje te Bartony to załatw sobie manometr do mierzenia ciśnienia w silniku. Weźcie sprawdźcie ciśnienie w 5 różnych NOWYCH sprzętach. Powinno być niemal identyczne, no nie? A chętnie przeczytam czy faktycznie wam tak wyszło 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dancio751 Opublikowano 15 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 Nie mamy takiego ziomka. Może znajomy mechanik ma ale wątpię bo on to raczej samochodami się zajmuje a nawet do samochodów nie wszystko posiada. Zdecydowaliśmy się na niego dlatego, że czytaliśmy o nim dobre opinie, po 2 wolimy nówkę a po 3 poza Yamahami od 6k nie ma żadnych nowych motorowerów w Lublinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 Jak już kupiłeś to nie ma co płakać tylko dotrzyj dobrze i serwisuj częściej niż książka zaleca. Sporo się przy tym nauczysz ale na przyszłość się przyda. Chińczyk pojeździ ale wymaga specjalnej troski i podstawowej wiedzy z mechaniki. A tak na marginesie - skoro Yamahy były po 6000 zł a te Bartony po 5300 zł - no to tak trochę... kiepsko wybrałeś 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 (edytowane) dal wyjaśnienia - ten człowiek nie kupił "ładnej i sprawnej TZR 50" (sam tak pisał o niej ) bo miała uszkodzony ślimak od prędkościomierza Zamiast TZR z zepsutym ślimakiem wolał jakiegoś tam bartona bo jest nowy 😂 więc weźcie poprawkę na to w swoich odpowiedziach 😉 Edytowane 15 Lutego 2020 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dancio751 Opublikowano 15 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 Narazie zaliczka 200 zł wpłacona. Nie chcemy używki więc tylko on i trapper(chyba) (który jest nie wygodny bo tyłek na kanapie jeździ jak masło na gorącej patelni) zostały do wyboru. A jeszcze. Ten barton to był za 5000 i jeszcze rabat 100 zl czyli 4900 1 minutę temu, kiler napisał: dal wyjaśnienia - ten człowiek nie kupił "ładnej i sprawnej TZR 50" bo miała uszkodzony ślimak od prędkościomierza Zamiast TZR z zepsutym ślimakiem wolał jakiegoś tam bartona bo jest nowy 😂 więc weźcie poprawkę na to w swoich odpowiedziach 😉 Wolałem nie ryzykować bo jak ślimak nie działa od 2 lat to nie wiadomo czy na przeglądzie sie nie przyczepi bo może jest cofany licznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 15 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 2 minuty temu, dancio751 napisał: Ten barton to był za 5000 i jeszcze rabat 100 zl czyli 4900 to naprawdę porumakowali z tym rabatem Nie oferowali jeszcze używanej opony do STARa w gratisie ?? 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dancio751 Opublikowano 15 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2020 14 minut temu, kiler napisał: to naprawdę porumakowali z tym rabatem Nie oferowali jeszcze używanej opony do STARa w gratisie ?? 😀 Niestety nie No ale chyba nie jest tak strasznie z nim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dancio751 Opublikowano 22 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 A jeszcze jedno. Mam ten już motorower ale jak zablokować kierownice? Przekręcić kierownice na max w lewo z wyjętym kluczykiem i sie zablokuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 22 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Kierownica na maxa w lewo, wciskasz kluczyk w stacyjce i wtedy kluczyk da się przekręcić w lewo o jakieś 45 stopni i aktywuje blokadę. Naprawdę w instrukcji już nie piszą takich rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dancio751 Opublikowano 22 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 2 godziny temu, Qadrat napisał: Kierownica na maxa w lewo, wciskasz kluczyk w stacyjce i wtedy kluczyk da się przekręcić w lewo o jakieś 45 stopni i aktywuje blokadę. Naprawdę w instrukcji już nie piszą takich rzeczy? Tak samo pisze w instrukcji. A co jest w instrukcji a co w realu różni się. Okazuje się, że blokady nie uruchamia się w stacyjce tylko blokada jest przy samym amortyzatorze. Wcześniej się to na w oczy nie rzuciło ale po dokładnym obejrzeniu kierownicy to zobaczyliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.