Skocz do zawartości

Pare pytan dotyczacych MZ 250


Kuskus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Własnei kupiłem 250 i mam kilka pytan

 

1. Kontrolka ładownia swieci sie tylko przy ok 1,5 tys obrotów jak dodam gazu to gasnie / zwarcie czy cos ?? moze ładuje tylko na tych obrotach / nei znam sie na tym

2. Ile kosztuje nowe aku i mniej wiecej po jakim czasie pada akumulator bez łądowania / jezdziłem na swiatłach - ile na nich chodzi aku bez ładowania - podobno krótko ;/

3. po ile chodzą przerwacze ??

4. lagi mi dobijają+są twarde - co moge z tym zrobic - kupic nowe ewentualnie zlac olej itp ..

5. czy wam sie 250 na pełnym gazie kręcą do 8 tys bo u mnie przy ok. 7,5 - 8 przerywa ( gdy dojdzie , co to znaczy >>

6. cena klamki przedniego hamulca ??

7. kolanko a przy tym cały tłumik mi lata lekko gdyz nie jest przykręcony - jakie tam idą podkładki przy cylindrze ??

8. czemu mi manetki gazu nie wraca po puszczeniu ?? cos sie klinuje ( sprezyna nie chodzi prawidłowo ??)

 

PZdr. troszke tego jest ale ..... biore sie za nowe Moto :banghead: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi motory przerywały na pełnych obrotach jak miały złe swiece

a wsk przerywała dlatego ze przerywacz to jednak ogranicza i przy max obrotach własnie przerywała

co do gazu sprawdz regulacje manetki (taka srubka od spodu jesli mz ją ma oczywiscie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi ladowanie zaczyna sie mniej wiecej od 2 tys. obtorow

akumulator to koszt rzedu 60 zł

przerywacz zaplonu (platynki) 9 zł, przerywacz kierunkowskazow (bimetaliczny) 12zł

manetka gazu najprawdopodobniej nie wraca, poniewaz jest za bardzo docisnieta do tego plastikowego korka na krawedzi kierownicy. Odkrec srube imbusowa i troche odsun w lewo te czesc w ktora wchodzi linka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

1)

Jak kontrolka gasnie to wlasnie bardzo dobrze.

Jak nie zgasnie, to znaczy, ze nie masz ladowania. U mnie zaczyna migas w okolicach 1 tys. obrotow. Powyzej gasnie - czyli wszystko jest ok.

 

2)

Akus jak napisali za okolo 60zl mozna juz dostac (a nawet ciutke mniej, ale o mniejszej pojemnosci).

W zaleznosci od wlasnie pojemnosci pojezdzisz wiecej albo mniej bez ladowania. Ostatnio kumlowi stracilo sie ladowanie, to bez swiatel zrobil zaledwie 50-60 km i juz motor padal.

 

3)

Przerywacz kosztuje chyba cos kolo 15zl... A moze nawet mniej.

 

4)

Hm, ciekawe zjawisko. Jak dobijaja, to znaczy, ze sa wlasnie za miekkie :banghead:. Nalezaloby sprawdzic, czy jest olej w lagach. Wymienic mozna tez uszczelniacze. Aby utwardzic zawieche, wystarczy wlac gestszy olej do lag.

 

5)

Q*wa mac! A co Ty ja tak pilujesz????

Etla najwieksza moc osiaga przy 5,7 tys. obrotow, a najwiekszy moment obrotowy przy 5,2 tys (albo na odwrot...:crossy:). Po co krecic wyzej? To zabijanie silnika, przekrecanie. Urwiesz tlok, lub rozpierniczysz lozyska na wale...

A co do przerywania - to moze to byc spowodowane wlasnie tym, ze ten silnik po prostu wyzej nie moze sie krecic??

Mi motocykl na piatym biegu tylko raz sie wkrecil na 6 tys obrotow po ciezkiej walce. A tak to nigdy nie ciagne wyzej (nawet na nizszych biegach), bo szkoda silnika, a poza tym on juz wyzej nie chce. Charakterystyka silnika powyzej 5,7 tys obrotow gwaltownie leci na morde (moc i moment obrotowy), co oznacza, ze lepiej zapiac wyzszy bieg z pozytkiem dla przyspieszenia i trwalosci silnika niz pilowac w gore...

 

6)

8zl

 

7)

Ja nie mam zadnych podkladek. Mam jedna nakretke, ktora przykrecilem duza zabka i trzyma.

 

8)

Jak gaz nie wraca sam, to moze byc rozwalona linka w pancerzu. Moze tez byc nieprzesmarowane samo pokretlo. Rozbierz to zajrzyj. To chwila roboty, a moze ustrzec przed wracaniem do domu z linka gazu owinieta na palcu :P

 

Pozdrawiam

 

6)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Ja wiem tylko tyle, ze jak mialem za mala przerwe na przerywaczu, to mi motocykl przerywal w okolicach 4,5 -5 tys obrotow (nie chcial krecic wyzej).

 

A co ma pokazac, czy kreci wyzej czy nie to nie wiem :banghead:.

Ostatnio jak mi sie przepustnica zaczela wieszac w gazniku, po wysprzegleniu z jazdy ile fabryka dala zamknelo mi budzik, ale myslalem, ze silnik sie rozpadnie. Zaraz wylaczylem zaplon...

Szkoda silnika... :crossy:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O moj Boze, czym ten silnik ci zawinił? Nie lubisz tej MZ czy cos ci zrobila? Mi akumulator bez ładowania padł po ok 2 km, na swiatlach gasł kompletnie motocykl. Ja mam przy 1,5 tys przerywanie ładowania

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O moj Boze' date=' czym ten silnik ci zawinił? Nie lubisz tej MZ czy cos ci zrobila? Mi akumulator bez ładowania padł po ok 2 km, na swiatlach gasł kompletnie motocykl. Ja mam przy 1,5 tys przerywanie ładowania[/quote']

 

MI niczym MZ nie zawiniła , gosc który mi sprawdzał motocykl sprawdzał w ten sposób cuś tylko nie pamietam dokładnie co ...

Hmmmm , mi znajomy powiedział ze aku bez ładowania pochodzi z dzien / oczywiscie bez jazdy na swiatłach

 

Mam jeszcze jedno pytanie - jak wyjąc prędkościomierz , musze wymienic linke do niego a nie wiem jak sie za to zabrac ....

 

Pzdr. :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O moj Boze, czym ten silnik ci zawinił? Nie lubisz tej MZ czy cos ci zrobila? Mi akumulator bez ładowania padł po ok 2 km, na swiatlach gasł kompletnie motocykl. Ja mam przy 1,5 tys przerywanie ładowania

 

MI niczym MZ nie zawiniła , gosc który mi sprawdzał motocykl sprawdzał w ten sposób cuś tylko nie pamietam dokładnie co ...

Hmmmm , mi znajomy powiedział ze aku bez ładowania pochodzi z dzien / oczywiscie bez jazdy na swiatłach

 

Mam jeszcze jedno pytanie - jak wyjąc prędkościomierz , musze wymienic linke do niego a nie wiem jak sie za to zabrac ....

 

Pzdr. :banghead:

 

Wez za linke, wypchnij z gumowego mieszka tylko tak zeby ci sie kable nie poodlaczaly, wyjmij troche licznik w gore nad obejme, potem wyjmij dołem mieszek gumowy i wyjmij zegar dołem. Odkrecasz linke i wstawiasz nową

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...