Kuskus Opublikowano 28 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 Własnei kupiłem 250 i mam kilka pytan 1. Kontrolka ładownia swieci sie tylko przy ok 1,5 tys obrotów jak dodam gazu to gasnie / zwarcie czy cos ?? moze ładuje tylko na tych obrotach / nei znam sie na tym 2. Ile kosztuje nowe aku i mniej wiecej po jakim czasie pada akumulator bez łądowania / jezdziłem na swiatłach - ile na nich chodzi aku bez ładowania - podobno krótko ;/3. po ile chodzą przerwacze ??4. lagi mi dobijają+są twarde - co moge z tym zrobic - kupic nowe ewentualnie zlac olej itp ..5. czy wam sie 250 na pełnym gazie kręcą do 8 tys bo u mnie przy ok. 7,5 - 8 przerywa ( gdy dojdzie , co to znaczy >>6. cena klamki przedniego hamulca ??7. kolanko a przy tym cały tłumik mi lata lekko gdyz nie jest przykręcony - jakie tam idą podkładki przy cylindrze ??8. czemu mi manetki gazu nie wraca po puszczeniu ?? cos sie klinuje ( sprezyna nie chodzi prawidłowo ??) PZdr. troszke tego jest ale ..... biore sie za nowe Moto :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2004 mi motory przerywały na pełnych obrotach jak miały złe swiece a wsk przerywała dlatego ze przerywacz to jednak ogranicza i przy max obrotach własnie przerywała co do gazu sprawdz regulacje manetki (taka srubka od spodu jesli mz ją ma oczywiscie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 mi ladowanie zaczyna sie mniej wiecej od 2 tys. obtorowakumulator to koszt rzedu 60 złprzerywacz zaplonu (platynki) 9 zł, przerywacz kierunkowskazow (bimetaliczny) 12złmanetka gazu najprawdopodobniej nie wraca, poniewaz jest za bardzo docisnieta do tego plastikowego korka na krawedzi kierownicy. Odkrec srube imbusowa i troche odsun w lewo te czesc w ktora wchodzi linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 Czolem! 1)Jak kontrolka gasnie to wlasnie bardzo dobrze.Jak nie zgasnie, to znaczy, ze nie masz ladowania. U mnie zaczyna migas w okolicach 1 tys. obrotow. Powyzej gasnie - czyli wszystko jest ok. 2)Akus jak napisali za okolo 60zl mozna juz dostac (a nawet ciutke mniej, ale o mniejszej pojemnosci).W zaleznosci od wlasnie pojemnosci pojezdzisz wiecej albo mniej bez ladowania. Ostatnio kumlowi stracilo sie ladowanie, to bez swiatel zrobil zaledwie 50-60 km i juz motor padal. 3)Przerywacz kosztuje chyba cos kolo 15zl... A moze nawet mniej. 4)Hm, ciekawe zjawisko. Jak dobijaja, to znaczy, ze sa wlasnie za miekkie :banghead:. Nalezaloby sprawdzic, czy jest olej w lagach. Wymienic mozna tez uszczelniacze. Aby utwardzic zawieche, wystarczy wlac gestszy olej do lag. 5)Q*wa mac! A co Ty ja tak pilujesz????Etla najwieksza moc osiaga przy 5,7 tys. obrotow, a najwiekszy moment obrotowy przy 5,2 tys (albo na odwrot...:crossy:). Po co krecic wyzej? To zabijanie silnika, przekrecanie. Urwiesz tlok, lub rozpierniczysz lozyska na wale...A co do przerywania - to moze to byc spowodowane wlasnie tym, ze ten silnik po prostu wyzej nie moze sie krecic??Mi motocykl na piatym biegu tylko raz sie wkrecil na 6 tys obrotow po ciezkiej walce. A tak to nigdy nie ciagne wyzej (nawet na nizszych biegach), bo szkoda silnika, a poza tym on juz wyzej nie chce. Charakterystyka silnika powyzej 5,7 tys obrotow gwaltownie leci na morde (moc i moment obrotowy), co oznacza, ze lepiej zapiac wyzszy bieg z pozytkiem dla przyspieszenia i trwalosci silnika niz pilowac w gore... 6)8zl 7)Ja nie mam zadnych podkladek. Mam jedna nakretke, ktora przykrecilem duza zabka i trzyma. 8)Jak gaz nie wraca sam, to moze byc rozwalona linka w pancerzu. Moze tez byc nieprzesmarowane samo pokretlo. Rozbierz to zajrzyj. To chwila roboty, a moze ustrzec przed wracaniem do domu z linka gazu owinieta na palcu :P Pozdrawiam 6) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 29 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 5. Co ty :banghead: jak moto stało to kumpel sprawdzał czy sie kręci do końca :crossy: Mi cos muwił ze cos to oznacza - jak sie nie kręci do konca ale zapomniałem :P PZdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 Czolem! Ja wiem tylko tyle, ze jak mialem za mala przerwe na przerywaczu, to mi motocykl przerywal w okolicach 4,5 -5 tys obrotow (nie chcial krecic wyzej). A co ma pokazac, czy kreci wyzej czy nie to nie wiem :banghead:.Ostatnio jak mi sie przepustnica zaczela wieszac w gazniku, po wysprzegleniu z jazdy ile fabryka dala zamknelo mi budzik, ale myslalem, ze silnik sie rozpadnie. Zaraz wylaczylem zaplon...Szkoda silnika... :crossy: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 O moj Boze, czym ten silnik ci zawinił? Nie lubisz tej MZ czy cos ci zrobila? Mi akumulator bez ładowania padł po ok 2 km, na swiatlach gasł kompletnie motocykl. Ja mam przy 1,5 tys przerywanie ładowania Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 30 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 O moj Boze' date=' czym ten silnik ci zawinił? Nie lubisz tej MZ czy cos ci zrobila? Mi akumulator bez ładowania padł po ok 2 km, na swiatlach gasł kompletnie motocykl. Ja mam przy 1,5 tys przerywanie ładowania[/quote'] MI niczym MZ nie zawiniła , gosc który mi sprawdzał motocykl sprawdzał w ten sposób cuś tylko nie pamietam dokładnie co ...Hmmmm , mi znajomy powiedział ze aku bez ładowania pochodzi z dzien / oczywiscie bez jazdy na swiatłach Mam jeszcze jedno pytanie - jak wyjąc prędkościomierz , musze wymienic linke do niego a nie wiem jak sie za to zabrac .... Pzdr. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2004 O moj Boze, czym ten silnik ci zawinił? Nie lubisz tej MZ czy cos ci zrobila? Mi akumulator bez ładowania padł po ok 2 km, na swiatlach gasł kompletnie motocykl. Ja mam przy 1,5 tys przerywanie ładowania MI niczym MZ nie zawiniła , gosc który mi sprawdzał motocykl sprawdzał w ten sposób cuś tylko nie pamietam dokładnie co ...Hmmmm , mi znajomy powiedział ze aku bez ładowania pochodzi z dzien / oczywiscie bez jazdy na swiatłach Mam jeszcze jedno pytanie - jak wyjąc prędkościomierz , musze wymienic linke do niego a nie wiem jak sie za to zabrac .... Pzdr. :banghead: Wez za linke, wypchnij z gumowego mieszka tylko tak zeby ci sie kable nie poodlaczaly, wyjmij troche licznik w gore nad obejme, potem wyjmij dołem mieszek gumowy i wyjmij zegar dołem. Odkrecasz linke i wstawiasz nową Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.