Skocz do zawartości

HD Road King FLHR 2000r nie pali na jeden cylinder


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Tak jak w temacie mam problem ze swoim Road Kingiem. Jak jest zimny to pali od kopa ale jak sie zagrzeje to przez dłuższa chwile nie moge go odpalić. Na niskich obrotach chodzi względnie równo ale na wysokich sie dławi i jakby tracił moc. Sprawdziłem pojedynczo cylindry, jeden pali i pracuje równo natomiast drugi odpali tylko z lekkim gazem,  gaśnie jak tylko puszcze manetke wtedy pojawia sie maly dymek z filtra powietrza który czuć benzyna. Wymienilem świece, moduł zaplonowy i sprawdziłem kable ale nadal to samo. Jestem laikiem jeśli chodzi o mechanike i byłbym wdzięczny za mala pomoc. 

Z gory dziekuje.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bedzie klekotal ,silnik klekota jak ma za duze luzy zaworowe ,a u ciebie zawory sie prawdopodobnie zacikaja i nie domykają z powodu braku luzu ,spada kompresja na cieplym i dlatego ci nie pali . miałem to w romku k125,i suzuki gsxf600,ale powód moze byc jeszcze inny ,ale sprawdź zawory ,wyeliminujesz potencjalny 1 powód .

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Robak84 napisał:

Co to znaczy? Moglbys mi to wytlumaczyc?

To ,że ragulację luzu zaworowego pełnią tam popychacze hydrauliczne. Nie musisz się martwić o luz zaworowy, bo te popychacze zrobią to za ciebie. W silnikach z takim rozwiązaniem ważne jest to,żeby regularnie wymieniać olej silnikowy,tak jak zaleca producent, bo właśnie olej pod wysokim ciśnieniem steruje tymi popychaczami.

Co do twojego problemu, sprawdż jeszcze cewkę/fajkocewkę na tym cylindrze,który nie pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To gaźnik. Na starej cewce zamieniałem kable ale nic nie nie zmienilo także kable wyglądają na dobre, dzisiaj zrobie to jeszcze raz żeby sie upewnić.