Robak84 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Witam. Tak jak w temacie mam problem ze swoim Road Kingiem. Jak jest zimny to pali od kopa ale jak sie zagrzeje to przez dłuższa chwile nie moge go odpalić. Na niskich obrotach chodzi względnie równo ale na wysokich sie dławi i jakby tracił moc. Sprawdziłem pojedynczo cylindry, jeden pali i pracuje równo natomiast drugi odpali tylko z lekkim gazem, gaśnie jak tylko puszcze manetke wtedy pojawia sie maly dymek z filtra powietrza który czuć benzyna. Wymienilem świece, moduł zaplonowy i sprawdziłem kable ale nadal to samo. Jestem laikiem jeśli chodzi o mechanike i byłbym wdzięczny za mala pomoc. Z gory dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordv1 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Sprawdz luz zaworowy..Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak84 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 A czy wtedy silnik nie powinien halasowac, klekotac itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordv1 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Nie bedzie klekotal ,silnik klekota jak ma za duze luzy zaworowe ,a u ciebie zawory sie prawdopodobnie zacikaja i nie domykają z powodu braku luzu ,spada kompresja na cieplym i dlatego ci nie pali . miałem to w romku k125,i suzuki gsxf600,ale powód moze byc jeszcze inny ,ale sprawdź zawory ,wyeliminujesz potencjalny 1 powód .Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak84 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Rozumiem, sprawdze i dam znać. Dzieki A jakieś inne możliwości które łatwiej sprawdzić? Nie znam nie ale pomoc to sporo roboty przy tych zaworach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 W Harley'u masz hydrauliczne kasowanie luzów zaworowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak84 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Co to znaczy? Moglbys mi to wytlumaczyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 57 minut temu, Robak84 napisał: Co to znaczy? Moglbys mi to wytlumaczyc? To ,że ragulację luzu zaworowego pełnią tam popychacze hydrauliczne. Nie musisz się martwić o luz zaworowy, bo te popychacze zrobią to za ciebie. W silnikach z takim rozwiązaniem ważne jest to,żeby regularnie wymieniać olej silnikowy,tak jak zaleca producent, bo właśnie olej pod wysokim ciśnieniem steruje tymi popychaczami. Co do twojego problemu, sprawdż jeszcze cewkę/fajkocewkę na tym cylindrze,który nie pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 W H-D liftery też potrafią być zawodne, nie wiem czy w ten sposób, żeby doprowadzić do tego co opisałeś. Możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Dopisz jeszcze czy to gaźnik czy wtrysk.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak84 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 To gaźnik. Na starej cewce zamieniałem kable ale nic nie nie zmienilo także kable wyglądają na dobre, dzisiaj zrobie to jeszcze raz żeby sie upewnić. Kable dobre. Na dniach sprawdze ciśnienie. Co jeśli będzie dobre? Bo jak będzie zle to rozumiem ze to juz grubsza robota przy silniku, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
used11 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak84 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Cewke wymieniłem i nic. Teraz sprobuje te czujniki, mam nadzieje ze to będzie to. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak84 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2020 Jeśli w cylindrach mam rożne ciśnienie to czy istnieje szansa ze to coś małego czy juz definitywnie coś grubego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 Jakiej wartości różne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak84 Opublikowano 16 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2020 90 i 120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.