Robak84 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Witam. Tak jak w temacie mam problem ze swoim Road Kingiem. Jak jest zimny to pali od kopa ale jak sie zagrzeje to przez dłuższa chwile nie moge go odpalić. Na niskich obrotach chodzi względnie równo ale na wysokich sie dławi i jakby tracił moc. Sprawdziłem pojedynczo cylindry, jeden pali i pracuje równo natomiast drugi odpali tylko z lekkim gazem, gaśnie jak tylko puszcze manetke wtedy pojawia sie maly dymek z filtra powietrza który czuć benzyna. Wymienilem świece, moduł zaplonowy i sprawdziłem kable ale nadal to samo. Jestem laikiem jeśli chodzi o mechanike i byłbym wdzięczny za mala pomoc. Z gory dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordv1 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Sprawdz luz zaworowy..Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak84 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 A czy wtedy silnik nie powinien halasowac, klekotac itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordv1 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Nie bedzie klekotal ,silnik klekota jak ma za duze luzy zaworowe ,a u ciebie zawory sie prawdopodobnie zacikaja i nie domykają z powodu braku luzu ,spada kompresja na cieplym i dlatego ci nie pali . miałem to w romku k125,i suzuki gsxf600,ale powód moze byc jeszcze inny ,ale sprawdź zawory ,wyeliminujesz potencjalny 1 powód .Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...