Kubuś50/125 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) Witam posiadam Suzuki Gsxr 600 k4/2004 chciałbym zamontować w nim eliminator opóźnienia zapłonu Montował ktoś to u siebie? Są naprawdę odczuwalne jakieś różnice? Ponoć jest to nieszkodliwe dla silnika ale może ktoś zna jakieś negatywne skutki zamontowania tego? A i jeszcze jedno znalazłem takie za 100zł jak i zarówno za 300 i 400 może ktoś wie czym się różnia? Edytowane 29 Grudnia 2019 przez jeszua Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 Na przykładzie b12,5 : -różnica jest odczuwalna, choć nie kosmiczna, na pierwszych trzech biegach. -nie słyszałem o żadnych ubocznych skutkach dla silnika, przynajmniej przez pierwsze parę tysi km nic się nie wysrało. -przestaje działać (nie rozumiem, dlaczego-nie wnikałem) wyświetlacz biegów w zegarach. Obserwacje czyjeś, nie własne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 I jak to zainstalować? Tzn do czego to się podpina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 24 minuty temu, Kubuś50/125 napisał: jeszcze jedno znalazłem takie za 100zł jak i zarówno za 300 i 400 może ktoś wie czym się różnia? 8 minut temu, grizzli napisał: przestaje działać (nie rozumiem, dlaczego-nie wnikałem) wyświetlacz biegów w zegarach. Właśnie na tym polegają różnice . Te droższe powinny nie dawać efektu gaśnięcia wyświetlacza biegów 5 minut temu, Kubuś50/125 napisał: I jak to zainstalować? Tzn do czego to się podpina? Znając życie pod wajchę od biegów a konkretniej pod jej wiązkę ) i jakoś pod ECU ale bardziej obstawiam że to zależy od konkretnej wersji 15 minut temu, grizzli napisał: nie słyszałem o żadnych ubocznych skutkach dla silnika, przynajmniej przez pierwsze parę tysi km nic się nie wysrało. Nie może być żadnych ubocznych skutków dla silnika ponieważ to tylko powoduje oddławienie pierwszych trzech biegów i silnik wtedy rozwija pełną moc właśnie na tych pierwszych biegach podobnie jak na pozostałych trzech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 5 minut temu, kiler napisał: Właśnie na tym polegają różnice . Te droższe powinny nie dawać efektu gaśnięcia wyświetlacza biegów U mnie to bez znaczenia ponieważ w moim jeszcze nie montowano oryginalnie wyświetlacza biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 To nie jest zaden tuning tylko usuniecie fabrycznej nieudolnej blokady producenta. Silnik sie oddławia, lepiej ciagnie od dołu i znikaja szarpniecia. Negatywów brak. No chyba ze ktos ma fabryczny wyświetlacz to po zapieciu dowolnego biegu cały czas pokazuje 5-tkę. U mnie TRE siedzi juz z dobre 7-8 lat - najlepiej wydane 100zł 😁 Podnosisz bak rozpinasz jedną kostkę wpinasz w nią obustronnie TRE i cieszysz sie nową kulturą pracy silnika - bez szarpnięc, czysto i zdecydowanie a zarazem płynnie oddawana moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 A brałeś z wyłącznikiem i włącznikiem? Bo się zastanawiam gdzie ten wyłącznik i włącznik mi się zmieści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Tego sie nie wyłacza! Nawet w deszcz motocykl jest bardziej bezpieczny bo nie szarpie i gaz jest bardziej dozowalny. A wyłacznik to same kłopoty - nie jest odporny na zalania a kabel potrafi sie przegrzac, oderwac od wyłacznika itp Bierz zwykły. Mam go juz kilka lat i działa super. Kumple tez na nim śmigają. A widzę że dalej jest sprzedawny przez tego samego goscia w niezmienionej sprawdzonej formie. Także bierz ten czarny podstawowy za 99zeta który nie ma żadnych wystajacych kabelków gdzie wtyczki są zatopione przelotowo i będzie Pan zadowolony 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 32 minuty temu, MłodyWilk22 napisał: Nawet w deszcz motocykl jest bardziej bezpieczny bo nie szarpie i gaz jest bardziej dozowalny. Dziwne rzeczy piszesz. Oględnie mówiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 Jak nie masz suzuki i nie testowałeś TRE to nie zrozumiesz 🙂 Ale postaram sie wytłumaczyć: wjeżdżaszeżdżasz sobie Hayką w deszcz na rondo np na 2 biegu dodajesz, dodajesz gaz a ten gaz jest jak nie na lince tylko jak na gumce od majtek. Otóż silnik wysokoobrotowy z opóźnionym zapłonem owszem jest słabszy a jest też bardzo niestabilny, mało precyzyjny a do tego efektem powyższych potrafi mu się czknąć/szarpnąć. Po odblokowaniu silnik jest mocniejszy ale kultura pracy sie poprawia a dozowalnośc jest płynna. Dlatego dla kogoś kto dobrze zna swój motocykl taki motocykl jest dużo bardziej bezpieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 30 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2019 30 minut temu, MłodyWilk22 napisał: Jak nie masz suzuki i nie testowałeś TRE to nie zrozumiesz 🙂 Ale postaram sie wytłumaczyć: wjeżdżaszeżdżasz sobie Hayką w deszcz na rondo np na 2 biegu dodajesz, dodajesz gaz a ten gaz jest jak nie na lince tylko jak na gumce od majtek. Otóż silnik wysokoobrotowy z opóźnionym zapłonem owszem jest słabszy a jest też bardzo niestabilny, mało precyzyjny a do tego efektem powyższych potrafi mu się czknąć/szarpnąć. Po odblokowaniu silnik jest mocniejszy ale kultura pracy sie poprawia a dozowalnośc jest płynna. Dlatego dla kogoś kto dobrze zna swój motocykl taki motocykl jest dużo bardziej bezpieczny. Testowałeś TRE tylko na swojej Hayce, czy również na innych moto. Inne suzuki też szarpią i czkają bez eliminatora i są bardzo niestabilne i mało dozowalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Każde Suzuki na wtrysku dławione jest przez producenta w identyczny sposób, wiec zachowanie będzie podobne. Testowałem TRE też na innej Hayce na GSXR1000 oraz na SV1000, ale jeśli chodzi o szarpanie to moim zdaniem na modelach SV robi to największa robotę. Poprawienie reakcji na gaz i zwiekszenie płynności porównywalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubuś50/125 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Mówisz o tej aukcji? https://allegro.pl/oferta/inteligentne-tre-suzuki-gsxr-hayabusa-sv-tl-8438533480 Do 600 k4 będzie pasowalo raczej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Mam dokładnie to samo TRE, ale wtedy było trochę droższe 🙂 Pasuje do wszystkich gixów, także będzie na bank pasować też do twojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 6 godzin temu, MłodyWilk22 napisał: Każde Suzuki na wtrysku dławione jest przez producenta w identyczny sposób, wiec zachowanie będzie podobne. Testowałem TRE też na innej Hayce na GSXR1000 oraz na SV1000, ale jeśli chodzi o szarpanie to moim zdaniem na modelach SV robi to największa robotę. Poprawienie reakcji na gaz i zwiekszenie płynności porównywalne No dobra, mam bandziora 1250 k10. Bez TRE. Żadnego szarpania nie czuję. Odwijam z dołu i idzie bez zająknięcia. Założe TRE i zdam relację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.