Artur-GS500E Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Witajcie, mam takie nietypowe, przynajmniej tak mi się wydaje, że nietypowe zachowanie mojego motocykla. Jeżdżę na Kawasaki dopiero od 3 miesięcy i dzisiaj drugi raz taki porządny deszcz mnie złapał drugi raz wydarzyło się to samo. Otóż przy każdym zatrzymaniu na światłach motocykl strasznie parował z okolic wydechu oraz chłodnicy, w zasadzie wiem, że to normalne ale rozmiary tego parowania są po prostu monstrualne - jakbym zasłonę dymną robił. Dodatkowo ta para ma taki lekki zapach jakby spalonego... Motocykl w zasadzie jedzie normalnie oprócz tego faktu na postojach. Co więcej po zatrzymaniu w garażu i postawieniu motocykla na bocznej nóżce wylewa się z niego dużo...dużo wody?płynu?...dotykałem i wąchałem ten płyn. Ma konsystencje wody, nie pachnie, nie jest oleisty ale był ciepły. Czy jest możliwe, że w porach chłodnicy zebrało się tyle wody? Po poprzednim deszczu byłem na myjni i wyczyściłem karcherem syf z chłodnicy i wszytko wróciło do normy. Dodam, że poziom płynu w zbiorniczku się nie zmienił i wentylator załącza się normalnie. Prośba o pomoc czy ktoś wie czy to normalne czy należy się czymś martwić? Pozdrawiam, Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...