Artur-GS500E Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Witajcie, mam takie nietypowe, przynajmniej tak mi się wydaje, że nietypowe zachowanie mojego motocykla. Jeżdżę na Kawasaki dopiero od 3 miesięcy i dzisiaj drugi raz taki porządny deszcz mnie złapał drugi raz wydarzyło się to samo. Otóż przy każdym zatrzymaniu na światłach motocykl strasznie parował z okolic wydechu oraz chłodnicy, w zasadzie wiem, że to normalne ale rozmiary tego parowania są po prostu monstrualne - jakbym zasłonę dymną robił. Dodatkowo ta para ma taki lekki zapach jakby spalonego... Motocykl w zasadzie jedzie normalnie oprócz tego faktu na postojach. Co więcej po zatrzymaniu w garażu i postawieniu motocykla na bocznej nóżce wylewa się z niego dużo...dużo wody?płynu?...dotykałem i wąchałem ten płyn. Ma konsystencje wody, nie pachnie, nie jest oleisty ale był ciepły. Czy jest możliwe, że w porach chłodnicy zebrało się tyle wody? Po poprzednim deszczu byłem na myjni i wyczyściłem karcherem syf z chłodnicy i wszytko wróciło do normy. Dodam, że poziom płynu w zbiorniczku się nie zmienił i wentylator załącza się normalnie. Prośba o pomoc czy ktoś wie czy to normalne czy należy się czymś martwić? Pozdrawiam, Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 2 hours ago, Artur-GS500E said: Dodatkowo ta para ma taki lekki zapach jakby spalonego... no, wyobraź sobie ile syfu przykleja się do wszystkich tych nagrzanych elementów podczas jazdy, śmieci, drobinek gumy, plastiku, pyłu z klocków hamulcowych... które potem zmywa woda deszczowa. i paruje 😉 BTW mycie "kerszerem" to najprostsza metoda załatwienia motocykla, zwłaszcza elektroniki czy łańcucha. odpuść sobie, jak się chcesz cieszyć bezproblemową jazdą jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti... Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Z przedniego koła cały ten syf razem z wodą trafia na rozgrzaną chłodnicę, Stąd tak dużo pary po zatrzymaniu się i dziwny zapach spalenizny. Miałem to samo w swojej Kawie Er6N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.