epterode Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 Witam serdecznie zastanawiam się nad zakupem drugiego moto śmigam na yamaha xvs 1100 chce coś mniejszego jako drugi moto i starszego w co warto się ładować ?KZ650-B3 ktoś ma? Kawasaki Z1100ST ?Jak z awaryjnością czy cierpiały te modele na jakieś bolączki ?W który model warto się ładować których jest mniej i taniej już nie będzie czy ten modele warte uwagi ? czy one zawsze będą tanie 😞Części trudno dostępne?Dziękuje i czekam na porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epterode Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 (edytowane) Mało tego na rynku. KZ 1000 na szprychach w kz 650 nie pchać się? domyślam się że tego modelu było więcej i był bardziej popularny i teraz bardziej dostępny ale nigdy nie będzie wartościowy? Może inne modele ? Honda CB750 1974 też nad nią sie zastanawiałem? Edytowane 11 Listopada 2019 przez epterode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2019 KZ1100 jest OK jako motocykl turystyczny jesli wal jest w porzadku ( potrafil sie przesunac na czopach ), poza tym mialy malo wytrzymaly altek a wlasciwie stator.. Motocykl z lat 80 tych wiec prowadzenie i hamowanie takie sobie, ale naped na wal jest plusem. 650 mniejsza kopia duzego i raczej zaden z nich nie bedzie wartosciowy. Osobiscie z tych lat wole Suzuki GS 750 do 1100 bo lepsze zawoeszenia i hamulce i mocniejsze silniki. Honda z 74r jaka, bo modeli bylo troche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Chcesz tym jeździć czy żeby stał i zbierał kurz? Jeżeli to pierwsze to odpuść sobie starego japońca. Nie ma części a te które są, bardzo drogie. Jeździ to słabo jak na dzisiejsze standardy, to nie ma sensu... Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epterode Opublikowano 12 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Rozumiem a w jakie modele warto się pchać które w miarę pomykają części w miarę dostępne i ida w cenę. Chce coś mniejszego zeby pomykać w bliskich okolicach do sprzedania idzie yamaha 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 29 minut temu, epterode napisał: Rozumiem a w jakie modele warto się pchać które w miarę pomykają części w miarę dostępne i ida w cenę. Nie ma nic takiego na rynku. Przy najmniej ja nie znam. Oczywiście są białe kruki, poszukiwane i drożejące sukcesywnie ale nie są to motocykle do jeżdżenia. Są natomiast motocykle które tracą relatywnie mało np. H-D. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 59 minut temu, Tommo napisał: Chcesz tym jeździć czy żeby stał i zbierał kurz? Jeżeli to pierwsze to odpuść sobie starego japońca. Nie ma części a te które są, bardzo drogie. Jeździ to słabo jak na dzisiejsze standardy, to nie ma sensu... 11 minut temu, Tommo napisał: Nie ma nic takiego na rynku. Przy najmniej ja nie znam. Oczywiście są białe kruki, poszukiwane i drożejące sukcesywnie ale nie są to motocykle do jeżdżenia. Są natomiast motocykle które tracą relatywnie mało np. H-D. Zgadzam się z Tommo. Jeśli jeździć to na pewno nie w te klimaty, w które celujesz. Jeśli ma stać i drożeć to też nie z Twoim budżetem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2019 Ja natomiast absolutnie sie nie zgadzam z tymi opiniami. Suzuki z serii GS sa dalej dostepne za zachodnia granica, a sa to motocykle nie do zajechania. Tyle ze mozliwe ze w Polsce ciezko trafic zadbana sztuke. Taki GS750 z 81r jezdzi u mjego bylego szwagra do dzisiaj i jest to motocykl spory wygodny i w miare szybki, w kazdym razie nic mu nie brakuje w codziennym ruchu. Troche pozniejszy model z 83/4 roku jest mocniejszy, ( 84KM) zgrabniejszy, szybszy i stanowi w mojej opinii najlepszy mozliwy UJM z tamtych czasow. Jezdzi, skreca i hamuje nie gorzej od Zephyra, czy Hondy Boldor, a jest o wiele bardziej odporny na glupote od takiej Hondy. Jesli ja potrafie jezdzic w normalnym ruchu na anglikach z lat 60 - 70 tych to jazda stara japonia nie przedstawia zadnego klopotu. Raz zrobisz i potem nie dotykasz palcem oprocz obslugi. Inna mozliwoscia jest motocykl ktory ja ujezdzam jako drugi - to jest mala cegla BMW K75 - tani jak barszcz, calkowicie niezawodna i prawie bezobslugowa. W obu przypadkach trzeba kupic motocykl w dobrym stanie technicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epterode Opublikowano 13 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Dzięki za odpowiedzi a co sądzicie o BMW R100RS lub bmw k 100 konstrukcje mocne ? wady zalety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allin Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 On 11/12/2019 at 10:24 AM, Tommo said: Chcesz tym jeździć czy żeby stał i zbierał kurz? Jeżeli to pierwsze to odpuść sobie starego japońca. Nie ma części a te które są, bardzo drogie. Jeździ to słabo jak na dzisiejsze standardy, to nie ma sensu... Jaki rok produkcjI tego kavasaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.