Arteriuss Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Cześć. Zacznę może od opisania sytuacji. Mój hyosung gt125 (Kupiony w tym roku, Rok 2003, 35000 Nalotu) dziwnie się rozpędza. W internecie widziałem że gt niema problemu z wbiciem 100km/h i nawet lepiej w jakimś sensownym czasie. Mój egzemplarz natomiast do hmm około 80km/h rozpędza się w miarę lecz potem jest słabo. Max jaki uzyskałem to 110 i to przy "dobrych wiatrach"(z górki to samo) czasami do 100 nawet ciężko mu dobić. Co może być powodem? Przy okazji też zainteresowałem się trochę wydechem żeby zobaczyć co tam słychać i trochę się zdziwiłem. Rura do tłumika jest ścięta zostało około 5mm od mocowania ( tak jak by ktoś wcześniej miał akcesoryjny) a wydech w środku jakiś dziwny. W załącznikach zdjęcia rury i wydechu. No i teraz najważniejsze. Moto zimą lub wczesną wiosną idzie na serwis oponki, gaźniki, oleje, itp. Pytanie 1. Czy ten wydech może mieć wpływ na osiągi? I czy mam rację że z nim coś nie tak? Pytanie 2. Zostawić ten wydech bo nie ukrywam że jest trochę zniszczony czy może założyć jakiś w miarę cichy akcesoryjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Chiński sprzęt, wiejski tjuning. Ktoś na siłę zwiększał hałas i to niezmiernie niezrozumiałymi metodami. Prędkość 125 zależy na pewno od wagi kierownika oraz wileu innych trzeczy ale miedzy innymi od wydechu. Zastanawiają mnie te przedmuchy na flanszy kolektora i jak wygląda flansza w tłumiku. NIe widziałeś jak Ci spaliny upalają wahacz? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Wyglada jakby ktos odkrecil / odnitowal srodkowa i koncowa czesc tlumika. Zaloz nowy fabryczny tlumik. Czy filtr powietrza jest fabryczny, czy pudlo w kyorym siedzi jest nie przerabiane i szczelne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arteriuss Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 (edytowane) Nie jeździłem na nim dużo w tym roku i teraz chciał bym go przygotować na przyszły sezon. Przedmuchy zauważyłem teraz i pewnie jest to wynik tego że ktoś uszczelkę poskładał z 2 części... Co ciekawe sprzęt chodzi dość cicho. Filtr chce zmienić więc zobaczymy jak będzie rozebrany u mechanika. Myślicie że na fabrycznym wydechu będzie lepiej? Zastanawiałem się też może nad jakimś ixilem. Po za tym czy chiński czy koreański to do nauki przed A myślę że dobry. Edytowane 5 Listopada 2019 przez Arteriuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 (edytowane) Najlepiej jak założysz oryginalny filtr powietrza i tłumik.Możesz oczywiście założyć jakiegoś akcesoryjnego ixila czy lasera, ale poza dzwiękiem nie wiele się zmieni. Bawienie się w przyrosty mocy i poprawę charakterystyki silnika ma sens gdy modyfikujemy cały układ dolotowy w sensie filtr,gażnik i tłumik przelotowy. Z tej pojemności jednak cudów nie będzie,a na twoim miejscu poprawiłbym motocykl po "Januszu" do jak najlepszego stanu technicznego i wrócił do oryginału. Przy okazji zmierz kompresję,będziesz miał obraz w jakim stanie jest silnik,bo może już remoncik się kłaniać.skoro nawet 100km/h ciężko mu osiągnąć. Edytowane 5 Listopada 2019 przez SamotnyWilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.