Jump to content

Arteriuss

Forumowicze
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Arteriuss

  • Rank
    NOWICJUSZ - macant tematu

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Śląsk
  1. Nie jeździłem na nim dużo w tym roku i teraz chciał bym go przygotować na przyszły sezon. Przedmuchy zauważyłem teraz i pewnie jest to wynik tego że ktoś uszczelkę poskładał z 2 części... Co ciekawe sprzęt chodzi dość cicho. Filtr chce zmienić więc zobaczymy jak będzie rozebrany u mechanika. Myślicie że na fabrycznym wydechu będzie lepiej? Zastanawiałem się też może nad jakimś ixilem. Po za tym czy chiński czy koreański to do nauki przed A myślę że dobry.
  2. Cześć. Zacznę może od opisania sytuacji. Mój hyosung gt125 (Kupiony w tym roku, Rok 2003, 35000 Nalotu) dziwnie się rozpędza. W internecie widziałem że gt niema problemu z wbiciem 100km/h i nawet lepiej w jakimś sensownym czasie. Mój egzemplarz natomiast do hmm około 80km/h rozpędza się w miarę lecz potem jest słabo. Max jaki uzyskałem to 110 i to przy "dobrych wiatrach"(z górki to samo) czasami do 100 nawet ciężko mu dobić. Co może być powodem? Przy okazji też zainteresowałem się trochę wydechem żeby zobaczyć co tam słychać i trochę się zdziwiłem. Rura do tłumika jest ścięta zostało około 5mm od mocowania ( tak jak by ktoś wcześniej miał akcesoryjny) a wydech w środku jakiś dziwny. W załącznikach zdjęcia rury i wydechu. No i teraz najważniejsze. Moto zimą lub wczesną wiosną idzie na serwis oponki, gaźniki, oleje, itp. Pytanie 1. Czy ten wydech może mieć wpływ na osiągi? I czy mam rację że z nim coś nie tak? Pytanie 2. Zostawić ten wydech bo nie ukrywam że jest trochę zniszczony czy może założyć jakiś w miarę cichy akcesoryjny?
  3. Dobry wieczór. Wracamy z nowymi informacjami w temacie. Obroty udało mi się ogarnąć, poluzowałem minimalnie linkę gazu, coś posmarowałem i jest ok. Obroty nie wchodzą same i spadają normalnie do około 1,5 tys. Sprawa z dławieniem na razie nie rozwiązana. Zrobiłem około 35 km i było ok. W pewnym momencie 4 i dławi się. Redukcja i to samo, 2 to samo. Zjechałem z drogi, nacisnąłem sprzęgło i zgasł. Chwilę dłuższą pokręcił, lekko pomogłem gazem i odpalił. Przegazowałem go i jadę jakieś 1,5 - 2 km wyjeżdżam z ronda na 2 biegu odkręcam manetkę lekko przydusiło aż nagle odczuwalne szarpnięcie do przodu i następne 15 km około do domu bez problemu? Myślicie że to lewe powietrze. Spróbuję sprawdzić filtr paliwa i powietrza. Może to być wina filtrów bo wyglądało to tak jak by mu czegoś zabrakło. Paliwa?
  4. Kolor świec sprawdzę jak tylko będę miał okazję a spalaniu dokładnie się przyjrzę bo nie zauważyłem żeby palił smocze ilości. Teraz jest świeżo zatankowany to się okaże.
  5. Cześć Mam problem z hyosung'iem gt125. Mianowicie obroty motocykla spadają dość wolno w granicach 4000 i niżej. Wyższe obroty spadają ok. Czasem jest tak że obroty zatrzymają się na przyjmijmy tych 4000 - 3000 i nie spadają niżej. Dopiero po chwili wracają mniej więcej do normy. Drugą rzeczą jest dławienie się niekiedy motocykla. Sprawa wygląda tak jadę sobie jest wszystko ok. Zakręt redukuję do 3, wychodzę z zakrętu odkręcam a tu upss. W pierwszym momencie czuć że zaczyna ciągnąć i po chwili brak sił. Zwalnia, redukuję mu do 2, jadę wrzucam 3 już normalnie, 4 i tak dalej. Co może być problemem. Dodam że motocykl odpala bez ssania nawet po dłuższym postoju (kilka dni) czasem tylko pomogę mu gazem.
  6. już chodzę do P. Brudnego ponieważ został mi polecony ale dzięki za odpowiedź.
  7. to wiem tylko chodzi mi o to czy takie przerwy nie szkodzą w nauce (a może właśnie pomogą??). Widzę że jest tu kilku instruktorów więc pomyślałem że poproszę o opinię. Pozdrawiam
  8. Witam ponownie. W najbliższym czasie chciał bym się zapisać na kurs lecz pojawia się problem. Prawdopodobnie przez całe wakacje będę wyjeżdżał z kraju ( 2 tygodnie za granicą, tydzień w polsce, 2 tyg. za granicą. itd) i mam pytanie czy dało by się chodzić na jazdy co te 2 tygodnie i potem zdać czy było by to zbyt rozpraszające (np : 1 tyd 10h - 2 tyg przerwy - 10h - 2 tyg przerwy - jakieś jazdy dodatkowe i egzamin). Co o tym myślicie?? Pozdrawiam.
  9. Witam .Poszukuję dobrej szkoły jazdy dla laika na kategorie A2 w Ustroniu/Cieszynie lub Okolicach. Pozdrawiam
  10. Więc nie pozostaje mi nic tylko brać i się zapisywać na kurs. Bardzo dziękuję za przybliżenie trochę tematu. Pozdrawiam.
  11. To błędne podejście zostało mi chyba po kat. B gdzie miałem wrażenie że człowieka uczą jak zdać egzamin a nie jak jeździć. Ale jak najbardziej rozumiem co macie na myśli. Btw. mam rozumieć że jeżeli nie mam jakiegoś anty talentu to jest szansa. W mojej okolicy z tego co wiem jest szkoła gdzie na moto szkoli były policjant i podobno dobrze potrafi człowieka przygotować. Dużo się naczytałem na forach że dla nowicjusza te nowe egzaminy to katorga. Co wy o tym myślicie??
  12. Witam. Mam pytanie, chyba dość głupie ale cóż... Chcę się zapisać na kurs prawa jazdy A2 (W tej chwili posiadam tylko B a do pełnego A brakuje mi niestety jeszcze 4 lata). I zastanawia mnie czy liczba godzin na kursie jest wystarczająca żeby wyuczyć kompletnego laika na egzamin i na jako takim poziomie poruszać się jednośladem (za młodu jachałem jawką ale to by było na tyle z mojego jakże ogromnego doświadczenia). Chodzi mi o wasze doświadczenia w tej materii. Chce wiedzieć czego się mniej więcej spodziewać. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...