Skocz do zawartości

honda xr600 rozrząd


globtdm
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam możę ktoś mi pomoże

mam zbierzne informacje odnośnie ustawienia rozrządu w hondzie, powiedzcie mi czy wałek rozrządu przy montarzu ustawia się na TI czy FI , no i jeszcze ustawienie zaworów który z tych znaków jest właśćiwy.

Acha i jeszcze ta tłoku widnieje napis "IN" i teraz pytanie napis ma być na na sącej stronie czy na wydechu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał korbowy ustaw na literze T, co do znaków na wałkach rozrządu to powinienneś mieć wcięcia na bokach w wałków rozrządu, powinny być one skierowane do siebie, i ustawione tak aby znaki na kole zębarym łańcucha rozrzadu (prawdopodobnie dwie kreski) pokrywały się z płaszczyzna głowicy.

 

Na ogół na tłokach wybita jest strzałka. Skierowana powinna być ona w stronę wydechu. W twoim przypadku "IN" znaczy INTAKE (dolot) więc powinien być skierowany tym napisem do dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mam mały problem bo ustawiłem wałek na FI i moto zapaliło za drugim strzałem a na TI ustawiałem luz zaworowy według gazety "Motocykl" a co do "IN" to tez mi się wydawało że ma myć na stronie sącej a na serwisuwce jest jak w ząb żę na wydechu, i teraz zgłupiałem :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy słowo za drugim strzałem??? Jak działa sprzęt? Z tego co mi wiadomo, to znak FI jest dla kontroli wyprzedzenia zapłonu przy użyciu lampy stroboskopowej, wiec jesli usatwiłeś rozrząd na FI, to przypuszczalnie masz przestawiony rozrząd. T oznacza Top, czyli GMP na 1 cylindrze. I w takim ustawieniu powinienneś mierzyć luzy zaworowe jak i ustawiać rozrząd. Przynajmniej z takim systemem spotkałem się do tej pory, no zdarza się jeszcze znak 0 lub nacięce na wale ale to w katamaranach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie masz ustawione na nie ten znaczek. Poza tym dziwi mnie jedno - nie powiedziałes jak było ustawione przed wymianą rozrządu. Jak nie mamy serwisówki czy pewności jak ustawić, a silnik dobrze chodził wcześniej, to robimy to tak, jak było, ustawiając na takie znaki jak we wcześniejszej konfiguracji. Dopiero potem można zabierac się za rozbiórkę silnika. Chyba że dostałeś silnik w skrzynce do złożenia, to sprawa jest trudniejsza :-).

 

Pozdrawiam, Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za potwierdzenie teraz upewniliście mnie w przekonaniu mojego błedu, choć dalej nie rozumiem dlaczego mota normalnie zapala (za pierwszym lub drugim kopnieciem) normalnie pracuje , lle i tak postanowiłem zmienić na ustawienie na TI

 

wielkie dzieki POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...