globtdm Opublikowano 26 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 Witam możę ktoś mi pomożemam zbierzne informacje odnośnie ustawienia rozrządu w hondzie, powiedzcie mi czy wałek rozrządu przy montarzu ustawia się na TI czy FI , no i jeszcze ustawienie zaworów który z tych znaków jest właśćiwy. Acha i jeszcze ta tłoku widnieje napis "IN" i teraz pytanie napis ma być na na sącej stronie czy na wydechu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 26 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 Wał korbowy ustaw na literze T, co do znaków na wałkach rozrządu to powinienneś mieć wcięcia na bokach w wałków rozrządu, powinny być one skierowane do siebie, i ustawione tak aby znaki na kole zębarym łańcucha rozrzadu (prawdopodobnie dwie kreski) pokrywały się z płaszczyzna głowicy. Na ogół na tłokach wybita jest strzałka. Skierowana powinna być ona w stronę wydechu. W twoim przypadku "IN" znaczy INTAKE (dolot) więc powinien być skierowany tym napisem do dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 26 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 no to mam mały problem bo ustawiłem wałek na FI i moto zapaliło za drugim strzałem a na TI ustawiałem luz zaworowy według gazety "Motocykl" a co do "IN" to tez mi się wydawało że ma myć na stronie sącej a na serwisuwce jest jak w ząb żę na wydechu, i teraz zgłupiałem :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 26 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 Co znaczy słowo za drugim strzałem??? Jak działa sprzęt? Z tego co mi wiadomo, to znak FI jest dla kontroli wyprzedzenia zapłonu przy użyciu lampy stroboskopowej, wiec jesli usatwiłeś rozrząd na FI, to przypuszczalnie masz przestawiony rozrząd. T oznacza Top, czyli GMP na 1 cylindrze. I w takim ustawieniu powinienneś mierzyć luzy zaworowe jak i ustawiać rozrząd. Przynajmniej z takim systemem spotkałem się do tej pory, no zdarza się jeszcze znak 0 lub nacięce na wale ale to w katamaranach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 26 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2004 najśmieszniejsze że moto odpala normalnie i śmiga normalnie choć nie chce się wkrecać na obroty przy gornych obrotach, ale zgadzam się z tobą i jutro przestawie łańcuch, zobacze co sięstanie. Wielkie dzieki za radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 Ewidentnie masz ustawione na nie ten znaczek. Poza tym dziwi mnie jedno - nie powiedziałes jak było ustawione przed wymianą rozrządu. Jak nie mamy serwisówki czy pewności jak ustawić, a silnik dobrze chodził wcześniej, to robimy to tak, jak było, ustawiając na takie znaki jak we wcześniejszej konfiguracji. Dopiero potem można zabierac się za rozbiórkę silnika. Chyba że dostałeś silnik w skrzynce do złożenia, to sprawa jest trudniejsza :-). Pozdrawiam, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 27 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 Dzieki za potwierdzenie teraz upewniliście mnie w przekonaniu mojego błedu, choć dalej nie rozumiem dlaczego mota normalnie zapala (za pierwszym lub drugim kopnieciem) normalnie pracuje , lle i tak postanowiłem zmienić na ustawienie na TI wielkie dzieki POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 27 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2004 Pracuje, ale nie ma zapewne pełnej mocy i jak piszesz nie wkręca się na wysokie obroty, przyczyna tkwi prawdopodobnie w przestawionych fazach rozrządu. Przestaw rozrząd, powinno się poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.