Jump to content
Ryba3

Kolanko od wydechu odpada

Recommended Posts

Witam, pacjent ktm adventure lc4 640. Mam problem z wystrzelaniem jego. Od strony cylindra siedzi i wszystko jest w porządku A od strony dojścia do wydechu cały czas wypada, motocykl szybciej się grzeje. Pojawiły się również strzały z tłumika przez lewe powietrze. Włożyłem nowa uszczelkę zacisnalem zaciskiem I nadal nic... Proszę o pomoc co to może być.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popros KSa, On ma jakies strzelby i takie tam to Ci go wystrzela..

 

Jak dla mnie za trudne to zadanie... nie ogarniam.. moze ktos przetlumaczy???


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

No czego nie rozumiesz. Przecież napisał wyraznie, że od strony cylindra siedzi, a od wydechu wylata i się grzeje, a poza tym strzela z wydechu od strony cylindra przez lewe powietrze mimo nowej uszczelki zaciśnietej zaciskiem.

Ale przyczyny chyba nie znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To moze trzeba go zamocowac jak fabryka nakazala.. w lc4 jesli kilka laczen wydechu i pytanie jest ktore wylata? Moze zdjecie??

 


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mogę wrzucić zdjęcia, mam jakiś błąd-200...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dalsza czesc wydechu masz dobrze zamontowana??? 

Teoretycznie powinno to byc dobrze spasowane i nie ma prawa Wylatac.. zrob zdjecie z boku


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

I czy to normalne że tłumik po sekundzie robimy się gorący? Dosłownie odpale motocykl I już grzeje... może zastosowanie grubszej uszczelki coś da? Stało się to przy normalnej jeździe...

https://zapodaj.net/7ce5e909be269.jpg.html 

https://zapodaj.net/6dd385f8db395.jpg.html

Tak wygląda te łączenie, I tak wygląda uszczelka która wyjalem... masakra

Share this post


Link to post
Share on other sites

A powiedz Ty mi. Kiedy ostatnio ustawiaoes zawory?? Co ptawda to nie jest smr czy exc ale serwis tez trEba robic??

Moze rozrzad Ci przeskoczyl...

 


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio ustawialem 20mm zawory bo coś brzeczalo w silniku ale teraz jest w porządku. Może to ma jakieś znaczenie Ale chodzi też głośniej teraz 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz ustawienie rozrzadu..mam wrazenie ze przeskoczyl (mocy nie brakuje?) 

zawory powinny byc 015, niektorzy ustawiaja ciasniej na 010.

 

 


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie o to chodzi że nie, ale też silnik bez dodawania gazu nie pracuje równo. Raz sam z siebie doda obrotów raz spadną Ale to gaznik też do wyregulowania 

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, Ryba3 napisał:

https://zapodaj.net/e65bdeb917432.jpg.html 

A może jakiś pomysł czym mogę te łączenie zrobić żeby nie uciekalo powietrze?

A nie brakuje tam pierścienia uszczelniającego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie zamiast pierścienia zakładałem uszczelkę taka jak była na zdjęciu Ale widać co się z nią działo... wcześniej był właśnie taki pierścień Ale on już swoje wyjezdzil 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...